Widgets

Ο «Παιδαγωγικός Κώδικας Δημοκρατικού Ανθρωπισμού» της ''προοδευτικής'' αριστεράς



Το κομμουνιστικό τρίπτυχο της Παιδείας και στην Ελλάδα...

Η Παιδεία στην Ελλάδα, μέσω της επιβολής ολοήμερων σχολείων και νηπιαγωγείων και της κατάργησης της αριστείας, οδηγείται στο «όλοι μαζί» του Κομμουνισμού, απορρίπτοντας τις ιδιαιτερότητες κάθε παιδιού και εξισώνοντας τους πάντες προς τα κάτω.

Η δημιουργική σκέψη καταπολεμάται, καθώς απαγορεύεται να ξεχωρίσει κάποιος από το σύνολο και ως εκ τούτου όλοι ακολουθούν το συγκεκριμένο μοτίβο που επιβάλλεται.

Στην Αθήνα δεν αποκλείεται να ακολουθήσουν ένα ιταλικό πρόγραμμα, το οποίο μαθαίνει τα παιδιά να διδάσκονται σε κομμουνιστικούς ρυθμούς, καθώς όλα δείχνουν πως οι μαρξιστικές μέθοδοι εκπαίδευσης κατακλύζουν την πρώην καπιταλιστική Δύση.

Στην «Magna Grecia», λοιπόν, ολοένα και μεγαλύτερη αύξηση γνωρίζουν οι λεγόμενοι «μαθητές χωρίς τσάντα», οι οποίοι αντίθετα από τους Έλληνες συμμαθητές τους θα πηγαίνουν στο σχολείο χωρίς να βαραίνει τους ώμους τους η σχολική τσάντα.

Η ιταλική κυβέρνηση υιοθετώντας το πνεύμα της φημισμένης Ιταλίδας παιδαγωγού αριστερών φρονημάτων, Μαρία Μοντεσόρι, ξεκίνησε από το 2002 το φιλόδοξο πείραμα με 69 μαθητές, οι οποίοι πλέον ξεπερνούν τους 18.500!

Οι μαθητές πηγαίνουν στο σχολείο χωρίς πρωινά βάρη, τα θρανία αλλάζουν θέσεις, ο δάσκαλος δεν έχει έδρα, τα μολύβια, οι ξύστρες, οι χάρακες, οι γόμες είναι κοινά για όλους και τα πάντα, από τα βιβλία και τα τετράδια έως τις κασετίνες, μένουν στην τάξη.

Με λίγα λόγια τα παιδιά μαθαίνουν πως τίποτα δεν τους ανήκει. Το κράτος κατέχει τα πάντα και τα μοιράζει αυτό όπως θέλει, σε όσους θέλει και όσα θέλει.

Ο εμπνευστής της ιδέας είναι ο Μάρκο Όρσι. Ο ίδιος είχε γράψει στις αρχές του 2000 ένα δοκίμιο, με το οποίο πρότεινε τη δημιουργία ενός σχολείου που θα απάλλασσε τα παιδιά από τα βάρη της τσάντας για να τα εντάξει σε μία συλλογικότητα.

Πίσω από αυτόν τον... πρωτοποριακό τρόπο εκπαίδευσης βρίσκονται αριστεροί θεωρητικοί της παιδαγωγικής σκέψης, όπως η Μαρία Μοντεσόρι και ο Σελεστέν Φρενέ καθώς και ο θεωρητικός της «μη βίας» Ντανίλο Ντόλτσι.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε από ένα σχολείο της Φάουλια, ενός χωριού 3.000 κατοίκων στην Τοσκάνη και σήμερα έχει επεκταθεί σε εκατοντάδες σχολεία.

Από αυτό το θεωρητικό μίγμα προέκυψε μία εντελώς διαφορετική προσέγγιση, η οποία, όπως αναφέρουν Ιταλοί εκπαιδευτικοί, «πατάει» στο τρίπτυχο «υπευθυνότητα - κοινότητα - αλληλεγγύη».

Που πάει το μυαλό σας;

Σε αυτό το πνεύμα, στις τάξεις δημιουργούνται «νησίδες», όπου οι μαθητές δουλεύουν συλλογικά, και μία «αγορά» όπου συζητούν, διαβάζουν, ανταλλάσσουν υλικό και πληροφορίες.

Ο σοσιαλιστικός τρόπος μόρφωσης αρχίζει και κερδίζει πολλούς γονείς στην Ιταλία, αναφέρει το ρεπορτάζ, ενώ προωθείται φυσικά και στην Ελλάδα, όπως δείχνουν οι τελευταίες εξελίξεις στην Παιδεία.


Σοσιαλιστική εκπαίδευση στα σχολεία: Άκαμπτος «κώδικας» συμπεριφοράς για τα παιδιά



Τέλος στην εθνική ταυτότητα - Ισοπεδώνεται η ξεχωριστή προσωπικότητα του κάθε μαθητή...

Έρχεται τεράστια ανατροπή στα πρότυπα εκπαίδευσης που γνωρίζουμε καθώς αυτά προσαρμόζονται στα σοβιετικά πρότυπα της παγκοσμιοποίησης, η οποία δεν επιτρέπει σε κανένα παιδί να ξεχωρίζει και επιβάλλει ισότητα προς τα κάτω, καταβαραθρώνοντας την ελεύθερη και δημιουργική σκέψη.

Μάλιστα, η κυβέρνησης καθιερώνει «κώδικα τιμής» που ορίζει όλα όσα πρέπει να κάνει ο «καλός μαθητής», σύμφωνα με το υπουργείο Παιδεία. Ο τίτλος: «Παιδαγωγικός Κώδικας Δημοκρατικού Ανθρωπισμού».

Μεταξύ άλλων, σύμφωνα με την εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», προβλέπει την θέσπιση ενός «Συμβολαίου Τιμής» που θα πρέπει να υπογράφουν τα παιδιά στο σχολείο, την διαφώτιση γονέων και μαθητών από μαιευτήρες, μαίες, παιδιάτρους και λοιπούς «διαμορφωτές γνώμης», ένα «Μικρό Σχολείο» για παιδιά μεταναστών, καθώς και ιδιαίτερη έμφαση στην επισημότητα εκ μέρους των πολιτειακών αρχόντων.

Από τον Κώδικα απουσιάζει φυσικά οποιαδήποτε αναφορά σε εθνική και θρησκευτική ταυτότητα, κάτι που συνάδει με την κατάργηση προσευχών, παρελάσεων και άλλων στοιχείων της δημόσιας εκπαίδευσης, όπως αυτή ήταν γνωστή έως σήμερα.

Επιπλέον, στον Κώδικα υπογραμμίζεται σαφώς ότι οι γονείς θα πρέπει να πάψουν να θεωρούν -και βεβαίως να προσφωνούν αναλόγως- τα παιδιά τους ως «πριγκίπισσες» ή «βασιλόπουλα».


Κατά την έναρξη του σχολικού έτους, συνεχίζει η εφημερίδα, οι γονείς για τα παιδιά της Α’ έως Γ’ Δημοτικού και κατόπιν οι ίδιοι οι μαθητές θα καλούνται να υπογράψουν ένα συμβόλαιο, κάτι σαν πολιτικό όρκο.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της επιτροπής διαλόγου για την Παιδεία, Αντώνη Λιάκου, ο Κώδικας προετοιμάζει τα παιδιά όχι μόνο για τη σχολική τους ζωή, αλλά και για την ευρύτερη κοινωνική τους λειτουργία ως δημοκρατικών πολιτών. Κάποιες συγκεκριμένες αρχές είναι οι εξής:

«1. Το παιδί καθενός είναι μοναδικό και ξεχωριστό για τον ίδιο. Ωστόσο, είναι ένα παιδί ανθρώπων όπως κάθε παιδί ανθρώπων: Διαφορετικό αλλά ίσο με τα άλλα, και όχι πριγκίπισσα ή βασιλόπουλο. 2. Στο σχολείο (ο όρος περιλαμβάνει και την προσχολική αγωγή) πηγαίνουμε επειδή το σχολείο είναι σαν δεύτερο σπίτι μας. Εκεί συναντάμε πολλά άλλα παιδιά και μαθαίνουμε να ζούμε μαζί και να κάνουμε πράγματα μαζί που είναι ευχάριστα και χρήσιμα για όλους και δεν ενοχλούν κανέναν. 3. Στο σχολείο δεν πάμε για επίδειξη, αλλά για γνώση και χαρακτήρα. Για να μάθουμε πράγματα και τρόπους και να γίνουμε άνθρωποι καλοί κι αγαπητοί. Για να γίνει κάθε παιδί ένας ξεχωριστός άνθρωπος για τους άλλους. 4. Είναι ντροπή και γελοίο να κάνεις επίδειξη ότι έχεις χρήματα και πράγματα, όταν άλλα παιδάκια στερούνται και υποφέρουν. Και είναι τιμή και ωραίο να νοιάζεσαι για τον άλλον και να τον βοηθάς όπως μπορείς».

Ο πρωταγωνιστικός ρόλος στην υλοποίηση του Κώδικα που θα αναμορφώσει εις βάθος την ελληνική Παιδεία ανατίθεται στο ΕΣΣΨ, το οποίο παραπέμπει στο ΕΣΣΔ της Σοβιετικής Ένωσης (Εθνικό Συμβούλιο για την Σχολική Ψυχολογία).

Όπως σχολιάζει το «Πρώτο Θέμα», πέρα από το τελετουργικό και τις τυμπανοκρουσίες, το ΕΣΣΨ θα έχει την ευθύνη της επιμόρφωσης (και συμμόρφωσης με τις αρχές του Κώδικα) των εκπαιδευτικών.

Στο κεφάλαιο «Εκπαίδευση και μεταναστευτικά ρεύματα», ο Κώδικας καταπιάνεται με το ζήτημα της ενσωμάτωσης των μουσουλμάνων στην ελληνική παιδεία.

Όπως σχολιάζεται, ο «Παιδαγωγικός Κώδικας Δημοκρατικού Ανθρωπισμού» θυμίζει τα πειράματα που επιχειρήθηκαν στις χώρες του πάλαι ποτέ υπαρκτού σοσιαλισμού, ο οποίος τείνει να εφαρμοστεί στις μέρες μας παγκοσμίως.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ-ΛΑΜΟΓΙΑ-ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ 3885112971169588360

Δημοσίευση σχολίου

Translate

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

SOCIAL

ΤΩΡΑ

ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ
ΟΜΑΔΑ στο FACEBOOK
Widget by:Blogger Tips
Pro Blogger Tricks
Instagram Επισκεφτείτε το προφίλ του EΛΛΗΝΩΝ στο Pinterest.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ EMAIL ΣΟΥ ΚΑΙ KANE CLICK ΣΤΟ ΚΟΥΜΠΙ "ΕΓΓΡΑΦΗ".:

Delivered by FeedBurner

ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΚΤΥΟ VIDEO
Recommended Post Slide Out For Blogger

ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ ΜΑΣ...

Embed Calculator requires a newer version of Adobe Flash Player.

You must have the current version of the adobe flash player to use this online calculator.

item