Widgets

Έργα και Ημέρες της ανθελληνικής κυβέρνησης της αριστεράς στον πολύπαθο τομέα της Παιδείας


Είναι πραγματικά αξιοπερίεργο το γεγονός ότι η απελθούσα ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, με πρωτεργάτες τους κυρίους Μπαλτά και Χασάπη, αισθάνεται υπερήφανη για τα επιτεύγματά της, όπως αυτό αποτυπώνεται σε σχετικό άρθρο μέλους της κεντρικής επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ σε ιστοσελίδα εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος.

Εξ αριστεράς γίνεται λόγος για κλίμα "δημοκρατίας και δημιουργίας". Πραγματικά, με την λειτουργία των σχολείων να βρίσκεται στον αέρα, την καθυστερημένη τοποθέτηση αναπληρωματικών εκπαιδευτικών, το κύμα αποσπάσεων και τους διορισμούς αμφιλεγόμενων προσώπων σε θέσεις-κλειδιά της εκπαιδευτικής μηχανής, μάλλον δημιουργήθηκε κλίμα σύγχυσης και αναρχίας. Η πρωτοφανής προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίστηκαν διάφορα ζητήματα της εκπαίδευσης είχε ως αποτέλεσμα λίγες μέρες πριν την έναρξη του σχολικού έτους, σχολικές τάξεις να έχουν μείνει χωρίς νηπιαγωγούς, δασκάλους, καθηγητές.


Αρχικά, ούτε οι πρώην αρμόδιοι για την εκπαίδευση ήταν ικανοί να υπολογίσουν τον ακριβή αριθμό των κενών στις σχολικές μονάδες, με τον κ. Κουράκη να εκτιμά ότι τα κενά κυμαίνονται στα 12.000 και τον κ. Χασάπη στα 16.000. Μάλιστα είναι εμφανές ότι τις μεγαλύτερες ελλείψεις αντιμετωπίζει η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (3.640 κενά) αλλά και η Ειδική Αγωγή (3.000 κενά), ενώ σε περιοχές όπως το Ηράκλειο και ο Πειραιάς οι ελλείψεις είναι εμφανείς σε όλες τις βαθμίδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των αποσπάσεων, οδήγησε στην καθυστέρηση προσλήψεων αναπληρωτών με όλες τις συνέπειες στη λειτουργία των σχολείων.

Από τη μία πλευρά ο υπέρογκος αριθμός των αποσπάσεων αφορούσε σε ειδικότητες άκρως αναγκαίες για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων, ενώ βασικό κριτήριο για τις αποσπάσεις υπήρξε η προσωπική άποψη των υπευθύνων του εν λόγω υπουργείου. Από την άλλη πλευρά, οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί αποτέλεσαν για άλλη μια φορά την εύκολη λύση για την κυβέρνηση, η οποία θεωρεί τους συγκεκριμένους εργαζομένους ως έναν φθηνό και γρήγορο μέσο κάλυψης κενών και όχι ως πλήρως εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό. 

Κλείνοντας, μάλλον η αριστερή ηγεσία δεν υπήρξε και τόσο αδιάφθορη, αν ληφθεί υπόψη η τοποθέτηση πολλών μελών και υποστηρικτών του ΣΥΡΙΖΑ στη διοίκηση του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου αλλά και η φημολογούμενη απόσπαση της (αθώας) Περιστέρας Μπαζιάνα στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ.

Πράγματι ο πρώην υπουργός κ. Μπαλτάς μέσα σε χρονικό διάστημα λίγων μηνών ξεπέρασε σε ανικανότητα και προχειρότητα ακόμη και τους προκατόχους τους, οι οποίοι τουλάχιστον χρειάστηκαν αρκετά χρόνια για να επιφέρουν την πλήρη διάλυση της Εθνικής Παιδείας. www.xryshaygh.com

ΝΔ και Σύριζα διέλυσαν την δημόσια παιδεία και στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία!


ΝΔ και Σύριζα διέλυσαν την δημόσια παιδεία και στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία!

Την κατάντια στην οποία έχει περιέλθει η δημόσια παιδεία την γνωρίζουμε όλοι. Πλειάδα ρεπορτάζ κατέδειξαν το οξύ πρόβλημα και φέτος, αγνοώντας ίσως πως αυτή ήταν απλά η συνέχεια της κατάντιας αρκετών ετών. Τα κενά σε καθηγητές δεν είναι φετινά, όπως φετινή δεν είναι η έλλειψη πετρελαίου θέρμανσης για τα σχολεία. Δεν πάει καιρός, άλλωστε, από τότε που λιποθυμούσαν παιδιά στα σχολεία ολόκληρης της χώρας.

Φέτος ίσως τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα, όπως καταδεικνύεται και από τα δημοσιεύματα για τα εκατοντάδες κλειστά σχολεία όλων των βαθμίδων και τις τραγικές ελλείψεις σε προσωπικό.

Το πραγματικά σκανδαλώδες στην όλη υπόθεση δεν είναι μόνο οι ελλείψεις σε έναν τόσο νευραλγικό τομέα. Είναι και το γεγονός ότι τα τέκνα των πολιτικάντηδων δεν βιώνουν αυτή την κατάσταση. Συγκεκριμένα πριν από λίγο καιρό είχε γίνει θέμα η υπόθεση του τέκνου Σαμαρά και της καθηγήτριας του Κολλεγίου Αθηνών. Ο Τσίπρας από την πλευρά του διάλεξε ένα πιο «εναλλακτικό» σχολείο, την «Σχολή Χίλλ» στην Πλάκα. Το ίδιο ισχύει και για την πρώην Γ.Γ. του ΚΚΕ, αλλά και όλους τους άλλους πολιτικάντηδες.

Τα παιδιά του κοσμάκη, λοιπόν, θα βρίσκονται σε αφιλόξενα σχολεία, χωρίς θέρμανση και δασκάλους. Από την άλλη οι λαθρομετανάστες έχουν (και επί Σύριζα και επί ΝΔ) ψύξη – θέρμανση. Τέλος τα παιδιά των πολιτικάντηδων θα απολαμβάνουν τα ιδιωτικά τους σχολεία, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι πολιτικάντηδες ουδεμία επαφή έχουν με την πραγματικότηταwww.xryshaygh.com

Λίγες μέρες πριν την εορτή της Παναγίας ο “ποιητής” - υπουργός Παιδείας Κουράκης συναντήθηκε με την Ένωση Αθέων


Λίγες μέρες πριν την εορτή της Παναγίας ο “ποιητής” - υπουργός Παιδείας Κουράκης συναντήθηκε με την Ένωση Αθέων


Στα κρυφά, λίγες ημέρες πριν από την γιορτή της Παναγίας αποφάσισε ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης να συναντήσει την Ένωση Άθεων! Πριν από λίγες ημέρες το στέλεχος της κυβέρνησης (ο οποίος κάποτε συναντούσε επίσης κρυφά συναντούσε τον τούρκο πρέσβη στη Θράκη) αποφάσισε και τώρα να κινηθεί αναλόγως, καθώς το υπουργείο δεν εξέδωσε καμία σχετική ανακοίνωση. Η Ένωση Αθέων φρόντισε φυσικά να δημοσιοποιήσει την συνάντηση, στην οποία ούτε λίγο ούτε πολύ όπως αναφέρουν του ζήτησαν με υπόμνημα να εξαφανιστεί οποιαδήποτε επαφή των σχολείων με κάθε μορφή θρησκείας.  

Ο… ποιητής εκ του προχείρου Κουράκης «εξέφρασε την πρόθεσή του να επιλυθούν τα όποια ζητήματα το συντομότερο δυνατόν». 

Και ποια είναι τα ζητήματα αυτά παρακαλώ; Απαλλαγή από τα Θρησκευτικά για όλους, κατάργηση καταγραφής θρησκεύματος σε δελτία μαθητών και σε απολυτήρια, διευκρίνιση τρόπου αίτησης για απαλλαγή από συμμετοχή σε εκκλησιασμούς, διευκρίνιση τρόπου διεξαγωγής πρωινής προσευχής, κατάργηση απαγγελίας και τήρηση σιγής, ώστε καθένας που θέλει πραγματικά να προσευχηθεί να μπορεί να το κάνει.  

Να σημειώσουμε εδώ ότι τα παραπάνω όμορφα αναφέρονται ως… επείγοντα, ενώ στο υπόμνημα υπάρχουν άλλες δύο κατηγορίες: τα μεσοπρόθεσμα και τα μακροπρόθεσμα. Ειδικά σε ό,τι αφορά τα μεσοπρόθεσμα, η Ένωση Αθέων ζήτησε από τον Κουράκη την αφαίρεση των θρησκευτικών αναφορών από βιβλία άλλων μαθημάτων, την αφαίρεση των υπερβολών και αναληθειών από τα βιβλία Θρησκευτικών, όπως για παράδειγμα «αναφορές σε θαύματα ως να ήταν αληθινά και σε δόγματα ως να ήταν η μοναδική και απόλυτη θρησκεία» (αλήθεια, ποιος θα το κρίνει αυτό); 

Η μακριά λίστα περιλαμβάνει, φυσικά, και τα μακροπρόθεσμα αιτήματα, μια ουσιαστική ταφόπλακα στην Ορθοδοξία: κατάργηση των εκκλησιασμών, της πρωινής προσευχής και του αγιασμού, απομάκρυνση θρησκευτικών συμβόλων από τις σχολικές αίθουσες, κατάργηση εορτασμού των αποκαλούμενων «Τριών Ιεραρχών» ως προστατών των ελληνικών γραμμάτων και θέσπιση εορτασμού Ημέρας της Παιδείας, κατάργηση μαθήματος Θρησκευτικών στο δημοτικό σχολείο και το γυμνάσιο και άλλα πολλά. 

Να μην έχει κανείς αμφιβολία ότι οι Άθεοι αυτά που ζητούν θα τα πετύχουν σε αγαστή συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ και τον εκπρόσωπο του ποιητή Κουράκη, οι οποίοι έχουν σκοπό της ζωής τους να σβήσουν οτιδήποτε ελληνικό, θρησκευτικό και παραδοσιακό από τον τούτο τον τόπο.

ΚΟΡΙΝΑ ΠΕΝΕΣΗ 

www.xryshaygh.com



Το υπουργείο Παιδείας με αιτία τον μικρό αριθμό των μαθητών αποφάσισε να κλείσουν ακόμη 8 μειονοτικά σχολεία

144135818867225

Στηριζόμενο στην αναφορά της Περιφερειακής Διεύθυνσης Παιδείας Αν. Μακεδονίας και Θράκης, αποφάσισε το κλείσιμο 4 μειονοτικών σχολείων στην Ροδόπη, 3 στην Ξάνθη και ενός στον Έβρο. Αποφασίστηκε οι μαθητές των εν λόγω αυτών σχολείων να συνεχίσουν σε σχολεία γειτονικών χωριών. 

Στον νομό Ροδόπης αποφασίστηκε να κλείσουν τα σχολεία σε Μαυρομάτι, Τσούκα, Πάτερμα και Μίρανα. Στην Ξάνθη σε Σάτρες, Ρέμα και Προσήλιο και στον Έβρο στην Πολιά.


Το κλείσιμο 8 μειονοτικών δημοτικών σχολείων λίγες μέρες πριν από την έναρξη του νέου εκπαιδευτικού έτους προκάλεσε την αντίδραση της μειονότητας και ιδίως των ομογενών που ζούνε στα χωριά αυτά. Ιδιαίτερα αυτοί που ζούνε σε ορεινές περιοχές ανέφεραν πως το κλείσιμο των σχολείων θα επιδράσει αρνητικά στην ζωή τους, ενώ παιδιά σχολικής ηλικίας θα υποχρεωθούν κάθε μέρα να διανύουν χιλιόμετρα.

Στο μεταξύ στην Ροδόπη, καθώς τα χωριά Τσούκα και Πάτερμα είναι σε ορεινή περιοχή και θα πρέπει τα παιδιά να στέλνονται μακριά, γίνονται προσπάθειες για την από μέρους το υπουργείου εξαίρεσης αυτών των σχολείων. Έγινε γνωστό πως γονείς των μαθητών από εκεί συναντήθηκαν με βουλευτές και με τον Περιφερειακό Διευθυντή και έθεσαν τα αίτημα τους. http://tourkikanea.gr/

ΝΕΟΤΑΞΙΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ

ETHINKI PAIDEIA-3

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Τα σχολικά βιβλία είναι γνωστά για τον ανθελληνισμό και τις νεοταξικές αντιλήψεις που προσπαθούν να εμφυσήσουν στα παιδιά μας. Κοιτάξτε πώς ένα βιβλίο τα προετοίμαζε από παλιά για να αποδεχθούν τους προσφυγικούς καταυλισμούς που βλέπουμε σήμερα στην Αθήνα. Στο βιβλίο «Γλώσσα ΣΤ’ Δημοτικού, Λέξεις, Φράσεις, Κείμενα» και στην Ενότητα 6 με τίτλο «Η ζωή σε άλλους τόπους», υπάρχει η εξής άσκηση για τους μαθητές:

«Κοντά στην περιοχή σας έχει δημιουργηθεί ένας καταυλισμός όπου φιλοξενούνται πρόσφυγες διωγμένοι από διάφορες χώρες. Όμως κάποιοι θέλουν να τους διώξουν. Η τάξη σας, λοιπόν, αποφασίζει να ζητήσει από τον δήμαρχο να συνεχίσουν οι πρόσφυγες να φιλοξενούνται στον καταυλισμό και να τους βοηθήσει να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τις συνθήκες ζωής τους. Ετοιμάστε την επιστολή που ακολουθεί, με σκοπό να πείσετε λογικά αλλά και να συγκινήσετε τον δήμαρχο.

Μην ξεχάσετε: Στην επιστολή χρειάζεται να πείτε τις απόψεις σας και να τις αιτιολογήσετε: Πώς ζουν τώρα οι πρόσφυγες στον καταυλισμό, γιατί δεν πρέπει να τους διώξουν, γιατί είναι σωστό να τους βοηθήσουμε να φτιάξουν τη ζωή τους. Φροντίστε να χρησιμοποιήσετε αιτιολογικές προτάσεις, σκέψεις και φράσεις που θα συγκινήσουν το δήμαρχο, ρήματα και φράσεις που φανερώνουν την άποψή σας, λέξεις όπως βέβαια, φυσικά, λοιπόν, τελικά.

Κύριε δήμαρχε,
Είμαστε…. και αποφασίσαμε να….
Το πρόβλημα που μας απασχολεί είναι….
Οι άνθρωποι αυτοί, φυσικά,….
Μας στενοχωρεί πολύ το γεγονός ότι….
Νομίζουμε ότι οι ταλαιπωρημένοι αυτοί πρόσφυγες…..
Ακόμα, πιστεύουμε πως…. διότι…. Μπορούμε να αδιαφορούμε για….;
Γι’ αυτό, λοιπόν, θα ήταν πολύ σημαντικό κατά τη γνώμη μας να….
Ελπίζουμε η επιστολή μας να….

Με τιμή

Μετά από λίγες μέρες βλέπετε ότι δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα για να βοηθηθεί ο καταυλισμός των προσφύγων. Αποφασίζετε, λοιπόν, να στείλετε μια επιστολή στην εφημερίδα, για να πληροφορηθούν περισσότεροι άνθρωποι το πρόβλημα αυτό και να βρεθεί μια λύση. Μπορείτε στην επιστολή σας να ακολουθήσετε τις οδηγίες που δόθηκαν για την προηγούμενη επιστολή. Θυμηθείτε μόνο ότι τώρα γράφετε προς τον διευθυντή της εφημερίδας».

Πώς ήξεραν οι συγγραφείς ότι θα έχουμε καταυλισμούς προσφύγων στην Ελλάδα;  

Θανάσης

ΜΑΘΗΜΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΞΗΓΓΕΙΛΕ Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

kourakhs
Γράφει ο Αντίοχος

Χθες το απόγευμα, η θεσσαλονικιά συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ «Homophonia – Thessaloniki Pride», στο πλαίσιο του 4ου Thessaloniki Pride – Φεστιβάλ Υπερηφάνειας, διοργάνωσε εκδήλωση στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Μπουτάρειου δημαρχείου με τίτλο: «Θεσμικά- νομικά αιτήματα και δικαιώματα των Λε.Γκ.Α.Δ».

Στη μάζωξη παρευρέθη ο… αειθαλής (λόγω του ότι δε λέει να εμφανιστεί άσπρη τρίχα στην πλουσιότατη κώμη του, παρότι έχει καβατζάρει τα 70…) και… ποιητής (εκ του προχείρου…), αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Κουράκης (κι άλλοι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ), ο οποίος εξήγγειλε την καθιέρωση μαθήματος ομοφυλοφιλίας στα σχολεία (χωρίς να διευκρινίσει από ποια βαθμίδα θα αρχίσει το μάθημα, προφανώς από τα δημοτικά). 

Ιδού:
«Πρέπει να μάθουν τα παιδιά στα σχολεία της χώρας ότι η διαφορετικότητα είναι πλούτος, και ότι δεν πρέπει να αισθάνονται συστολή και φόβο. Οφείλουμε να εφαρμόσουμε την αγωγή στην εκπαίδευση πάνω στη διαφορετικότητα. Πρέπει να μάθουν τα παιδιά στα σχολεία της χώρας ότι η διαφορετικότητα είναι πλούτος, και ότι δεν πρέπει να αισθάνονται συστολή και φόβο».

Και μη χειρότερα… Αλλά υπάρχουν χειρότερα;

http://ethnikismos.net/

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το πρώτο ΛΟΑΤ παιδικό βιβλίο στα ελληνικά

ΣΟΚ!!! ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙBΛΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ;;;




Στην υπογραφή τριών συμφωνιών προχώρησαν οι υπουργοί Εξωτερικών της Ελλάδας και της Αλβανίας, κατά την επίσκεψη του Νίκου Κοτζιά στα Τίρανα.

"Τα μνημόνια που υπογράψαμε σήμερα (5/7/2015) στον τουριστικό και αγροτικό τομέα αποτελούν μια ξεκάθαρη μαρτυρία ότι οι δύο χώρες δεσμεύονται ότι κάθε ανεπίλυτη υπόθεση δεν θα επιδρά στην ευόδωση των ενταξιακών διαδικασιών, οι οποίες είναι προς το συμφέρον και των δύο χωρών" επεσήμανε ο ΥΠΕΞ της Αλβανίας Ντιτμίρ Μπουσάτι.

Επιπλέον, τόνισε ότι «Σήμερα δεσμευτήκαμε για την ευόδωση των σχεδίων που έχουν σημασία για την ενεργειακή ασφάλεια και την οικονομική σταθερότητα της περιοχής, συμπεριλαμβανομένων και των κοινών φυσικών πηγών. Θεωρούμε ότι έχει έρθει πλέον η στιγμή να θέσουμε νέες βάσεις αναθεωρώντας την εφαρμογή του υπάρχοντος Συμφώνου Φιλίας. Σήμερα έχουμε τη δυνατότητα να ολοκληρώσουμε και να υπογράψουμε το μνημόνιο συνεργασίας για την επιτάχυνση της ένταξης της Αλβανίας στην ΕΕ."

Από την πλευρά του, ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς, τόνισε:

"Η συνεργασία μας δεν είναι μόνο σημαντική για τα δύο κράτη, για τους δύο λαούς, είναι σημαντική για όλη την ΝΑ Ευρώπη, καθώς και η συνεργασία μας στην Αδριατική έχει λάβει νέα θεσμικά χαρακτηριστικά. Προχωρήσαμε σε σειρά συμφωνιών με τον Υπουργό τον κ. Μπουσάτι, υπογράψαμε σήμερα τρεις συμφωνίες, νομίζω ότι στο μέλλον θα υπογράψουμε πολύ σημαντικότερες και μία από αυτές θα είναι ασφαλώς το ανανεωμένο Σύμφωνο Φιλίας που θα συμπεριλαμβάνει και όλα αυτά τα δίκτυα από την ενέργεια μέχρι την επικοινωνία. Συζητήσαμε και για τις συμφωνίες που υπάρχουν και πρέπει να ενεργοποιηθούν για να ξαναδούμε ζητήματα, όπως είναι τα σχολικά βιβλία. Αλλά μιλήσαμε και για τον τρόπο που θα λύσουμε ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος που σχετίζονται με το Διεθνές Δίκαιο και το Δίκαιο της Θαλάσσης και νομίζω ότι και ο κ. Υπουργός και εγώ πιστεύουμε ακλόνητα ότι τα προβλήματα υπάρχουν για να λύνονται».

Τέλος, ανακοίνωσε πως αναμένει τον Αλβανό ΥΠΕΞ το φθινόπωρο στην Αθήνα. antiratsistiko.blogspot


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κατάργηση των Γερμανικών στα σχολεία ζητά ο Νικολόπουλος- Να αντικατασταθούν από Αραβικά!

Εκτός εξεταστέας ύλης στα σχολεία η Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου!





Γνωστοποιήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας η ύλη για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της επερχόμενης σχολικής περιόδου 2015-16. Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε μια «μικρή αλλαγή» στην ύλη της Ιστορίας Κατεύθυνσης.

Οι μαθητές της Γ’ Λυκείου δεν θα διδαχθούν το κεφάλαιο «Ο Παρευξείνιος Ελληνισμός το 19ο και 20ο αιώνα», στο οποίο περιλαμβάνεται η γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού. Πρόκειται για ένα κεφάλαιο σχετικά εύκολο ως προς την κατανόησή του και μικρό ως προς τον αριθμό των σελίδων – μόλις 10 στον αριθμό. Από την άλλη, προστέθηκαν επιπλέον 31 σελίδες από το Κεφάλαιο «Από την Αγροτική Οικονομία στην Αστικοποίηση» και συγκεκριμένα οι ενότητες «Η Ελληνική οικονομία μετά την Επανάσταση» και «Η Οικονομία κατά το 19ο αιώνα», οι οποίες δεν διδάσκονταν τα προηγούμενα έτη.

Δεν θα επιδιώξω σε καμία περίπτωση να βάλω στο «ζύγι» τις προαναφερθείσες ιστορικές περιόδους και να κρίνω ποιο έπρεπε να μείνει εντός ή εκτός ύλης. Διερωτώμαι όμως γιατί δεν περιλαμβάνεται ένα κεφάλαιο της ελληνικής ιστορίας, το οποίο αποτελεί ακόμη αντικείμενο συζήτησης, αφορά εκφάνσεις της καθημερινής ζωής (εκδηλώσεις μνήμης), και τέλος, αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο σε ζητήματα γεωπολιτικής σημασίας (είσοδος Τουρκίας στην ΕΕ). 
http://epontos.blogspot.com/

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αντώνιος Γρέγος: Υπέρτατη η σημασία της Πατρίδας, της Ελληνικής Παιδείας, της Ιστορίας και της Θρησκευτικής Πολιτιστικής κληρονομιάς

Ο Σύριζα βλάπτει σοβαρά την παιδεία… Μαχαίρι στην συμμετοχή των Ελλήνων μαθητών στις εκπαιδευτικές Ολυμπιάδες



Ήταν να μην έρθει η ελπίδα… Τώρα που ήρθε, αρχίζουμε όλοι να αντιλαμβανόμαστε τι σημαίνει, πρώτη φορά αριστερά και κυρίως το αντιλανβάνονται τα νέα παιδιά που είναι το μέλλον αυτού του τόπου.

«Ψαλίδι» στη χρηματοδότηση για συμμετοχή των Ελλήνων μαθητών στις εκπαιδευτικές Ολυμπιάδες βάζει το υπουργείο Παιδείας προκαλώντας αναστάτωση σε μαθητές, γονείς και επιστημονικούς φορείς. Ειδικότερα, το υπουργείο σταματά τη χρηματοδότηση των επιστημονικών ενώσεων για να συμμετάσχουν οι Έλληνες μαθητές σε Διεθνείς ή Βαλκανικές Ολυμπιαδές. Πρόκειται για διαγωνισμούς η συμμετοχή στους οποίους αφορά στα εισιτήρια των αποστολών και σύμφωνα με στελέχη της ΕΜΕ το συνολικό ποσό δεν ξεπερνά τις 50.000 ευρώ ετησίως.

Σε προχθεσινό έγγραφό του προς τις ενώσεις Μαθηματικών (ΕΜΕ), Χημικών, Φυσικών, Επιστημόνων Η/Υ και Πληροφορικής, Βιοεπιστημόνων, Αστρονομίας και Διαστήματος και τον Οργανισμό Εκπαιδευτικής Ρομπορικής και Επιστήμης, ο γ.γ. του υπουργείου ανακοίνωνε ότι «το υπουργείο αδυνατεί να καλύψει δαπάνες μετάβασης ή συμμετοχής σε Διεθνείς ή Βαλκανικές Ολυμπιαδων λόγω περικοπών συνεπεία της δημοσιονομικής συγκυρίας» προτρέποντάς τους μάλιστα να αναζητήσουν χορηγίες.

Άμεση ήταν η αντίδραση της Μαθηματικής Εταιρείας, η οποία είχε προγραμματίσει να λάβει μέρος στη Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα, που φέτος διεξάγεται στην Ταϊλάνδη, στο διάστημα 4-16 Ιουλίου με κόστος αποστολής περίπου 9.000 ευρώ. Όπως αναφέρει η Μαθηματική Εταιρεία: «Στη διοργάνωση συμμετέχουν 111 χώρες, εκ των οποίων αρκετές είναι σε χειρότερη οικονομική κατάσταση από την Ελλάδα. Είναι απαράδεκτο να μην συμμετέχει η χώρα με την τεράστια συμβολή στον παγκόσμιο πολιτισμό και την επιστήμη των Μαθηματικών, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα».

Υ.Γ. 1: Γιατί δεν παίρνει το υπουργείο ένα άτοκο δάνειο σαν αυτά που παίρνουν οι Βουλευτές.

Υ.Γ. 2:  Τα ταξίδια μελών της κυβέρνηση και η διαμονή σε υπερπολυτελή και πανάκριβα ξενοδοχεία, στοιχίζουν λιγότερο;  Εκεί δεν θα κάνετε περικοπές;

Υ.Γ. 3:  Περικοπές στο μέλλον της νεολαίας δεν κάνουν κύριοι της αριστεράς.



www.xryshaygh.com


Δηλητηριάζουν το μυαλό των Ελληνόπουλων μέσα από τα σχολικά βιβλία


Δηλητηριάζουν το μυαλό των Ελληνόπουλων μέσα από τα σχολικά βιβλία

Περίοδος εξετάσεων για τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και λίγο πολύ όλοι βρίσκονται σκυμμένοι πάνω από ένα βιβλίο, προσπαθώντας για το καλύτερο. Μαζί με τους μαθητές συμπάσχουν και οι γονείς, ευελπιστώντας ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά τους με την αξιοποίηση των αγαθών της παιδείας.

Για ποια παιδεία όμως πρόκειται; Αν η κουβέντα αφορά την παιδεία, που παρέχεται σήμερα στα σχολεία του προτεκτοράτου με το όνομα Ελλάδα, τότε κρίμα στους κόπους των παιδιών και στις αγωνίες των γονιών. Ο λόγος για τα βιβλία, τα οποία βρίσκονται σε χρήση σήμερα, χωρίς να υπάρχει μέρα, που να μη διαπιστώνεται και από μια αθλιότητα, έτοιμη να δηλητηριάσει το μυαλό των παιδιών. Βέβαια τα στραβά είναι τόσα πολλά, που αναρωτιέται κανείς, ποιοι ήταν αυτοί οι φωστήρες που τα έγραψαν και τι τελικά στόχευαν με τη δημιουργία τέτοιων εκτρωμάτων.

Τελευταία ανακάλυψη το βιβλίο Γεωγραφίας της Β΄ Γυμνασίου και συγκεκριμένα η ενότητα 3, «οι κάτοικοι της Ευρώπης», στη σελίδα 105. Αναφέρεται επί λέξει «….Τέταρτο χαρακτηριστικό του ευρωπαϊκού πληθυσμού είναι η μετανάστευση. Το έντονο δημογραφικό πρόβλημα του συνό­λου σχεδόν των χωρών της Ευρώπης έχει δημιουργήσει την ανάγκη εισαγωγής εργατικού δυναμικού από άλλες ηπείρους (με­τανάστες). Εκτιμήσεις λένε ότι η Ευρώπη έχει ανάγκη εισαγωγής τουλάχιστον πέντε εκατομμυρίων μεταναστών κάθε χρόνο, προκειμένου να καλύψει παραγωγικές και άλλες ανάγκες της και να στηρίξει τα ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά της συστή­ματα.…».

Αυτό λοιπόν που μαθαίνουν οι 14χρονοι μαθητές είναι ότι υπάρχει ανάγκη εισαγωγής μεταναστών για να καλυφθούν παραγωγικές και ασφαλιστικές ανάγκες και αυτή είναι μια «γνώση» που κυριολεκτικά φυτεύεται σε παιδικές ψυχές, κάνοντας τες δεκτικές στα αρρωστημένα πολυπολιτισμικά σχέδια τους.


Και συνεχίζει παρακάτω «….Η παρουσία μεταναστών σε μια χώρα με στασιμότητα ή μείωση πληθυσμού (όπως είναι οι περισσότερες χώρες της ηπείρου μας) είναι θετική για την οικονομική της ανάπτυξη, καθώς οι μετανάστες είναι κατά κανόνα νέοι, με χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης και κατάρτισης και επομένως κατα­λαμβάνουν κυρίως ανεπιθύμητες για τον τοπικό πληθυσμό θέσεις. Επίσης, οι μετανάστες πληρώνοντας εισφορές στα ασφαλι­στικά και συνταξιοδοτικά ταμεία συμβάλλουν στη συντήρηση τους, εργαζόμενοι στην καλλιέργεια και στη συλλογή των αγρο­τικών προϊόντων βοηθούν στο να διατηρηθεί η ζωή στην ύπαιθρο, στέλνοντας τα παιδιά τους σε σχολεία με λίγους μαθητές (τα οποία αλλιώς θα έκλειναν) συντελούν στη διατήρηση τους και γενικά δίνουν ζωτικότητα στην κοινωνία….», που συνδυασμό με την ακατάσχετη προπαγάνδα των τσοντοκάναλων, κάνει εύκολα αποδεκτές τις προκόπειες ρήσεις του στυλ «ευχαριστούμε τους μετανάστες που επέλεξαν τη χώρα μας» Τέτοιου είδους «γνώση» στα 14 γίνεται στάση ζωής στη συνέχεια και μάλιστα μη αναστρέψιμη, πράγμα που φαίνεται ότι είναι ο απώτερος στόχος.

Σε αγαστή σύμπνοια νεοφιλελεύθερες και μαρξιστικές λογικές, δημιουργούν σιγά σιγά μια γενιά μαζοποιημένων πολιτών του παγκόσμιου χωριού, χωρίς σύνορα, χωρίς έθνη, προορισμένων μόνο να παράγουν, διάγοντας βίο περίπου αγελαίο. Ενδεχόμενη δημόσια διαφωνία με όλα αυτά σημαίνει εξοβελισμό και απομόνωση, συνοδευόμενη μάλιστα από το χαρακτηρισμό του «ρατσιστή» και του «μισάνθρωπου», ενώ δεν είναι λίγες οι χώρες που έχουν ήδη ποινικοποιήσει μέσω «αντιρατσιστικών νόμων» τη διαφωνία με τέτοιες απόψεις.

Εντωμεταξύ, όσο περισσότεροι 14χρονοι ενηλικιώνονται και όσο εντείνεται η προπαγάνδα, οι αντιστάσεις των εθνικών κοινωνιών αμβλύνονται και ο αριθμός των εποίκων αυξάνεται, που σε συνδυασμό με τους εκρηκτικούς ρυθμούς γεννήσεων που σημειώνουν, οδηγούμαστε σε αντικατάσταση πληθυσμού μέσα σε λίγες δεκαετίες. Μοναδική δύναμη αντίστασης παραμένει ο Λαϊκός Σύνδεσμος - Χρυσή Αυγή. Η επιμονή των Εθνικιστών να κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, είναι ο λόγος της σύμπηξης του περιώνυμου τόξου, των δολοφονιών και των παράνομων διώξεων. Είναι το τελευταίο κάστρο που πρέπει να ρίξουν, ώστε να μπορέσουν ανενόχλητοι να εκτελέσουν τα εθνοκτόνα σχέδιά τους.

ΑΡΙΣΤΕΡΙΔΗΣ ΜΠΑΛΤΑΣ

paideia
Γράφει ο Γεώργιος Δημητρακόπουλος, φιλόλογος

Ο Αριστερίδης Μπαλτάς ξαναχτυπά! Δεν πρόκειται περί τυπογραφικού λάθους. Ως Αριστερίδης (και όχι Αριστείδης) Μπαλτάς υπογράφει την απάντησή του ο υπουργός σε ερώτηση του βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης Θεοδώρου Καράογλου για τις οφειλές δεδουλευμένων στο προσωπικό καθαρισμού των σχολείων. Ακόμα και αν η αβλεψία χρεωθεί στον συντάκτη του εγγράφου, πιθανότατα κάποιον γραμματέα, εξακολουθεί να ισχύει το «γλώσσα λανθάνουσα αληθή λέγει». Η αριστερίστικη ιδεολογική αγκύλωση του υπουργού Παιδείας διαφάνηκε από τις πρώτες ημέρες της θητείας του, όταν ξιφούλκησε εναντίον της αριστείας και έψεξε αφελώς τον θεσμό των πειραματικών και προτύπων σχολείων. 

Όσοι θεώρησαν τα παραπάνω απλά άτυχες διατυπώσεις, αναγκάστηκαν να πειστούν για την επικινδυνότητα του ανδρός όταν ήλθε στο φως το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια, με το οποίο συντελείται ένα τραγικό πισωγύρισμα στον χώρο της ανωτάτης εκπαίδευσης. Ισχυροποίηση της κομματοκρατίας, διαστρέβλωση της έννοιας του ασύλου, επιστροφή των αιωνίων φοιτητών, συμμετοχή των παρατάξεων στην διοίκηση των ιδρυμάτων και άλλα ακόμη αναχρονιστικά.

Η σταγόνα όμως που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η άρνηση του υπουργείου να χρηματοδοτήσει, όπως γινόταν ανέκαθεν, τη συμμετοχή των Ελλήνων μαθητών στις Διεθνείς και Βαλκανικές Ολυμπιάδες, στις οποίες παραδοσιακά και συστηματικά διαπρέπουν. Η σχετική αναφορά κοινοποιήθηκε στις Ενώσεις Μαθηματικών, Χημικών, Φυσικών, Βιοεπιστημόνων, Αστρονόμων, Επιστημόνων Η/Υ και στον Οργανισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και μεταξύ άλλων αναφέρει : «Το υπουργείο Παιδείας αδυνατεί να καλύψει δαπάνες μετάβασης ή συμμετοχής σε Διεθνείς ή Βαλκανικές Ολυμπιάδες λόγω περικοπών, συνεπεία της δημοσιονομικής συγκυρίας».

Άκουσον, άκουσον! Οι Έλληνες μαθητές, απόγονοι των ιδρυτών πασών των επιστημών να μην συμμετέχουν στις μαθηματικές και λοιπές Ολυμπιάδες λόγω έλλειψης του… ιλιγγιώδους ποσού των 9.000 ευρώ.

Να αναφωνήσει κανείς αίσχος είναι λίγο. Αλλά είναι και μάταιο, αφού προφανώς ο κύριος Μπαλτάς δεν αισχύνεται διότι αν ησχύνετο θα περιέκοπτε από οπουδήποτε αλλού ή ακόμα ακόμα θα διέθετε τα χρήματα από τις προσωπικές του καταθέσεις προκειμένου να μην στιγματιστεί από την Ιστορία ως ο υπουργός κατά την διάρκεια της θητείας του οποίου  συνέβη το εφιαλτικό περιστατικό. Φιλότιμο χρειάζεται για να κάνει κάτι τέτοιο, το οποίο μάλλον αγνοεί και τι σημαίνει.

Ενώ το κονδύλι θα καλύψει εν τέλει το Ίδρυμα Νιάρχου, η προσχηματική αιτία της κρίσης λειτουργεί ως προπέτασμα καπνού για να αποκρύψει την πραγματική πρόθεση του Μπαλτά και των άλλων κυβερνητικών αξιωματούχων, η οποία είναι η αλλοίωση της εθνικής μας ταυτότητας. Εξ’ ου και η στοχοποίηση του τομέα της Παιδείας, του φυτωρίου νέων υγιών Ελλήνων. http://ethnikismos.net/


ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΤΟΥ ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, ΜΕ ΤΙΣ… ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΙΣ!




Γράφει ο Αντίοχος

Κάθε όριο θράσους έχουν ξεπεράσει οι αμερικανοκομμουνιστές του ΣΥΡΙΖΑ! Έτσι, με αφορμή την έναρξη της Δίκης του Αιώνα, το υπουργείο Παιδείας (του… αειθαλούς «ποιητή» Κουράκη – που παρά το γεγονός ότι είναι 67 χρονών ουδεμία άσπρη τρίχα υπάρχει επί της πλούσιας κώμης του – λέτε να πρόκειται για… θαύμα της φύσης;) αποφάσισε να διανείμει στα σχολεία και να εντάξει στο σχολικό πρόγραμμα ντοκιμαντέρ του κομμουνιστή Κούλογλου κατά του τρίτου κόμματος της χώρας!!! 

δού η σχετική είδηση, προερχόμενη από την επίσημη ιστοσελίδα του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου (ΚΙΣ), το οποίο προφανώς έχει δώσει την… ευλογία του: 

«Στις εκλογές του 2012 η νεοναζιστική Χρυσή Αυγή περνά για πρώτη φορά την πύλη του ελληνικού Κοινοβουλίου με «εισιτήριο» το 7% της λαϊκής εντολής.  Τρία χρόνια μετά, ο αρχηγός Νίκος Μιχαλολιάκος, εκλεγμένοι βουλευτές αλλά και απλά μέλη της οργάνωσης περνούν την πύλη της δικαστικής αίθουσας των φυλακών του Κορυδαλλού προκειμένου να δικαστούν με βασική κατηγορία την σύσταση εγκληματικής οργάνωσης. Στις 20 Απριλίου, ημέρα έναρξης της δίκης των νεοναζί, το tvxs.gr θα αναρτήσει δωρεάν το ντοκιμαντέρ του Στέλιου Κούλογλου «Νεοναζί: Το Ολοκαύτωμα της Μνήμης», το οποίο με απόφαση του υπουργείου Παιδείας θα διανεμηθεί σε όλα τα σχολεία της χώρας και θα ενταχθεί στο σχολικό πρόγραμμα. 

Με την αποστολή σχετικής εγκυκλίου οι αρμόδιοι εκπαιδευτικοί θα καλούνται να ενσωματώσουν στη διδασκαλία της Ιστορίας το «Νεοναζί: το Ολοκαύτωμα της Μνήμης», καθώς και να προτείνουν επιπρόσθετες δράσεις, συζητήσεις κι εκδηλώσεις αναφορικά με το θέμα του ντοκιμαντέρ. Την απόφαση θα επικυρώσει η προβολή του ντοκιμαντέρ σε σχολείο του Αιγάλεω στις 4 Μαΐου 2015 παρουσία του Τάσου Κουράκη και του Στέλιου Κούλογλου».

(ΥΓ): Και βέβαια, πάλι θα την πατήσουν οι ινστρούχτορες του σταλινοσιωνισμού και θα τους γυρίσει μπούμερανγκ! Διότι, είναι γνωστό πως οι μαθητές αντιδρούν αρνητικά σε κάθε είδους καταναγκαστική προπαγάνδα που τους γίνεται από το πανάθλιο ψευδοκράτος, με κορυφαίο παράδειγμα το θλιβερό πανηγυράκι του Πολυτεχνείου. Οπότε, ας δείξουν κι ας ξαναδείξουν το ντοκιμαντέρ του Κούλογλου και με τις δικές μας… ευλογίες! Είμαστε σιγουρότατοι, πως θα γίνει ο καλύτερος στρατολόγος μαθητών στην Χρυσή Αυγή! http://ethnikismos.net/


Τώρα ανακάλυψαν την αριστερίστικη ασυδοσία οι πανεπιστημιακοί: «να τερματιστεί η κατάληψη του ΕΚΠΑ, γίνεται χρήση ναρκωτικών»!


Τώρα ανακάλυψαν την αριστερίστικη ασυδοσία οι πανεπιστημιακοί: «να τερματιστεί η κατάληψη του ΕΚΠΑ, γίνεται χρήση ναρκωτικών»!

Συνεχίζεται για 15η μέρα η κατάληψη στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών από ομάδες ακροαριστερών, με το μαρξιστικό Κράτος να κλείνει πονηρά το μάτι στο κόκκινο παρακράτος.

Η Πρυτανεία του ΕΚΠΑ μάλιστα, εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία υποστηρίζει πως ελλοχεύει ο κίνδυνος να υπάρξουν νεκροί στο υπό κατάληψη κτίριο της Πρυτανείας, καθώς στο εσωτερικό του βρίσκονται εξαρτημένα άτομα τα οποία κάνουν χρήση ναρκωτικών! Εξαιτίας τούτου μάλιστα, καλούν για την άμεση παρέμβαση του πρωθυπουργού, προκειμένου να δοθεί ένα τέλος στην αριστερίστικη φαρσοκωμωδία.

«Με αγωνία διαπιστώνουμε ότι υπάρχει κίνδυνος απώλειας ανθρώπινων ζωών μέσα στην Πρυτανεία, αφού κατά βάσιμες πληροφορίες γίνεται εκεί χρήση ναρκωτικών ουσιών από εξαρτημένα άτομα», αναφέρει η ανακοίνωση της Πρυτανείας, ενώ γίνεται νύξη και σε συγκρούσεις μεταξύ αντιπάλων ομάδων που συμμετέχουν στην κατάληψη.

Υπενθυμίζουμε ότι ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γ. Πανούσης, δήλωσε μεταξύ άλλων στις εκατοντάδες συνεντεύξεις του πως το θέμα της κατάληψης δεν αφορά και συνεπώς δεν μπορεί να επιλυθεί από την αστυνομία, αλλά είναι ζήτημα της πανεπιστημιακής κοινότητας, της Πρυτανείας και των φοιτητικών παρατάξεων!

Η θέση Πανούση βεβαίως, αντικατοπτρίζει κατά τρόπο εξαιρετικό και καθ' όλα ενδεικτικό, την γενικότερη θεώρηση της μαρξιστικής και αριστερίστικης ιδεοληψίας επί του ζητήματος των ακροαριστερών συμμοριών και των καταλήψεων δημοσίων κτιρίων. Κατά το παρελθόν άλλωστε, η ίδια η πανεπιστημιακή κοινότητα τάχθηκε αναφανδόν κατά της αστυνομικής επέμβασης σε καταλήψεις πανεπιστημιακών χώρων, προάγοντας και ενθαρρύνοντας την ανομία και τις καταστροφές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ που συνόδευαν τις καταλήψεις και τις οποίες φυσικά, πλήρωνε ο Έλληνας φορολογούμενος.

Η τραγική λοιπόν ειρωνεία είναι πως ενώ η κοινότητα των «σοφών υπερδημοκρατών» του τόπου εξέθρεψε επί χρόνια τα φαινόμενα της ασυδοσίας των ταγμάτων εφόδου της Αριστεράς, εκλιπαρεί σήμερα για λύση στο πρόβλημα, μόνο που οι εκκλήσεις της ηχούν μάλλον ως συντηρητικός οδυρμός-αβάντα στη ΝΔ του Σαμαρά, στα αυτιά μιας μαρξιστικής εξουσίας, η οποία και αποτέλεσε διαχρονικά τον πολιτικό μανδύα της ακροαριστερής τρομοκρατίας.

Σ' όλους αυτούς, πολιτικάντηδες, ακαδημαϊκούς και δημοσιογραφίσκους που ανακάλυψαν σήμερα μόλις την έκνομη δράση του κόκκινου παρακράτους, θα απαντήσει σύντομα ο Ελληνικός Λαός, ο οποίος τσακίζοντας κάθε αντι-εθνικιστική προπαγάνδα θα αναφωνήσει μετ' επιτάσεως το πάντοτε επίκαιρο: Χρυσή Αυγή για να ξεβρωμίσει ο τόπος!

Ευάγγελος Καρακώστας

www.xryshaygh.com


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ => ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Τόσο η δεξιά όσο και η αριστερά εργάστηκαν ανελλιπώς για τον κατακερματισμό της Παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες, από τους παιδικούς σταθμούς μέχρι τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Και το μέλλον σε κάθε περίπτωση προβάλλει ζοφερό. Μόνη οδός σωτηρίας προβάλλει η Χρυσή Αυγή, η οποία με ρεαλιστικές θέσεις μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην Εκπαιδευτική Αναγέννηση, μέσα από μια παιδεία ίσων ευκαιριών, υψηλού επιπέδου και πάνω απ’ όλα ελληνική. Η μόνη επιλογή για μια πραγματική Εθνική Παιδεία είναι η Χρυσή Αυγή!

=> Διαβάστε τις θέσεις της Χρυσής Αυγής για τον τομέα της Παιδείας

ΔΕΙΤΕ ΤO ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ => Η επιτομή του Εθνικού Σχεδίου της Χρυσής Αυγής. Κατεβάστε το έντυπο σε pdf ΕΔΩ και διαδώστε το παντού!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 2293488732345221116

Δημοσίευση σχολίου

Translate

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

SOCIAL

ΤΩΡΑ

ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ
ΟΜΑΔΑ στο FACEBOOK
Widget by:Blogger Tips
Pro Blogger Tricks
Instagram Επισκεφτείτε το προφίλ του EΛΛΗΝΩΝ στο Pinterest.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ EMAIL ΣΟΥ ΚΑΙ KANE CLICK ΣΤΟ ΚΟΥΜΠΙ "ΕΓΓΡΑΦΗ".:

Delivered by FeedBurner

ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΚΤΥΟ VIDEO
Recommended Post Slide Out For Blogger

ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ ΜΑΣ...

Embed Calculator requires a newer version of Adobe Flash Player.

You must have the current version of the adobe flash player to use this online calculator.

item