Widgets

Μακάριος - Αναστασιάδης: Bίοι παράλληλοι



Η τούρκικη εφημερίδα Μιλλιέτ, στην έκδοση της 10ης Ιουλίου 2013 φιλοξένησε ως πρωτοσέλιδο, συνέντευξη του Αναστασιάδη. Για το περιεχόμενο της συνέντευξης αναφέρθηκε ήδη και η εφημερίδα «Φιλελεύθερος». Ωστόσο ο Φιλελελεύθερος, παρέλειψε να αποκαλύψει ότι η συνέντευξη Αναστασιάδη φιλοξενήθηκε με τον αποκαλυπτικό τίτλο:«rum lideri turk dedesi», δηλαδή “Ο τούρκος παππούς του Ελληνοκύπριου ηγέτη”. Εν ολίγοις η τούρκικη εφημερίδα στον τίτλο δηλώνει ότι ο παππούς του Αναστασιάδη είναι τούρκος. H συνέχεια του άρθρου αναφέρει ότι ο πατέρας του Αναστασιάδη, τον οποίο οι Τούρκοι αποκαλούσαν με το παρατσούκλι «Ριζότο», ανατράφηκε από τούρκο στη Συλίκου, ο οποίος τον υιοθέτησε και μαζί σπίτωσε και τη νεαρή μάνα του, όταν αυτός ορφάνεψε στο δέκατο έτος της ηλικίας του. Η Μιλλιέτ δεν ξεκαθαρίζει εάν όντως ο πατέρας του Αναστασιάδη ήταν γόνος τούρκου, δηλαδή εάν, εκτός από ανατροφή τούρκικη, είχε και τουρκική καταγωγή.

Είναι αξιοσημείωτο πάντως ότι το χωριό Συλίκου έβριθε από τούρκους και λινοπάμπακους (δηλαδή γενετικά νοθευμένους από τούρκους, έλληνες, δηλαδή γραικύλους) οι οποίοι άλλαζαν θρήσκευμα και δήλωναν εθνότητα αναλόγως των οικονομικών συμφερόντων τους. Βέβαια ο αναγνώστης γνωρίζει ότι από το χωριό Συλίκου έλκει την καταγωγή του και ο Συλικιώτης, ο οποίος είναι επιπλέον γόνος Σύριου.

Ο ανταποκριτής της εφημερίδας Σεφά Καράχασαν, ο οποίος είναι έποικος και κατέχει ταυτότητα του ψευδοκράτους (κατάγεται από την Τραπεζούντα και είναι γόνος εξισλαμισμένων ελλήνων), γράφει τα εξής από τη συνέντευξη του με τον Πρόεδρο Αναστασιάδη:

“Έτος 1974. Οι ΕΟΚΑτζίδες εισβάλλουν σε ενα τουρκοκυπριακό χωριό. Ο Ιμπραχίμ Χουσεϊν Σιαχαλί τρέχει στο τηλέφωνο και καλεί για βοήθεια ένα αξιωματικό. Ο Χρύσανθος, αξιωματικός της αστυνομίας με το παρατσούκλι Ριζότος πηγαίνει στο χωριό και διώχνει τους ΕΟΚΑτζιδες λέγοντας: «μην τολμήσετε να αγγίξετε ούτε ένα Τουρκοκύπριο».


Το δημοσίευμα αποδίδει στον Αναστασιάδη τις ακόλουθες δηλώσεις.


«Ο πατέρας μου μεγάλωσε με την βοήθεια τ/κυπρίων. Πριν μερικούς μήνες η τ/κ δημοσιογράφος Σεβκούλ Ουλούταγ έκδωσε ένα αφήγημα περιγράφοντας ότι οι ε/κ και οι τ/κ της επαρχίας Λεμεσού πριν το 1974 ζούσαν μαζί ειρηνικά. Όταν διάβασα αυτή την ιστορία επικοινώνησα με τη δημοσιογράφο συγγραφέα και της αποκάλυψα ότι ο ε/κ αξιωματικός με το παρατσούκλι Ριζότο ήταν ο πατέρας μου Χρύσανθος Αναστασιάδης. Το 1974 ειδικά όταν ακραίοι φανατικοί ε/κ μπήκαν στο χωριό με απειλητικές διαθέσεις ο τ/κ Ιμπραχίμ Χουσεϊν Σιαχαλί αμέσως επικοινώνησε τηλεφωνικώς με τον υπεύθυνο αξιωματικό της αστυνομίας Λεμεσού και του ανάφερε ότι οι τ/κ κάτοικοι του χωριού διατρέχουν άμεσο κίνδυνο. Ο αξιωματικός αμέσως έφτασε από την Λεμεσό και με τόλμη έδιωξε τους φανατικούς ε/κ. Ο Ριζότος σε ηλικία δέκα χρονών έμεινε ορφανός από πατέρα και ο Ιμπραχίμ τον πήρε σπίτι του μαζί με τη νεαρή μητέρα του και τον μεγάλωσε κοντά στην οικογένεια του». 


Η συγγραφέας του αφηγήματος ισχυρίζεται ότι εοκατζήδες ήθελαν να σκοτώσουν τους τούρκους της Συλίκου, αποβλέποντας έτσι να μειώσει τους αγωνιστές του έπους του 1955 αφενός και αφ΄ετέρου να παρουσιάσει τους Τούρκους ότι ήσαν θύματα εληνικής βαρβαρότητας. Σ΄αυτή την αισχρή προπαγάνδα αναλαμβάνει και εξέχοντα ρόλο ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας

Πολλά τούρκικα μπλοκς αναμετέδωσαν, με ιδιαίτερη χαρά, αυτή την συνέντευξη με τίτλο «kibris rum lideri turk dedesi», δηλαδή: «ο τούρκος παππούς του ε/κ ηγέτη».

Η υπόθεση αυτή του Ριζότο, εκτός από τους Τούρκους, συγκίνησε πολύ και τον γαμβρό του Χριστόφια, Νίκο Μούδουρο, ο οποίος, υποκλινόμενος στην «μεγάλη αποκάλυψη Αναστασιάδη», υπογράφει σχετικό άρθρο στο διαδίκτυο http://anatolikotera.blogspot.com/ και καταλήγει στα εξής:

«Το θέμα δεν είναι καθόλου προσωπικό. Αποτελεί ίσως μια έστω και ανολοκλήρωτη ομολογία – και μάλιστα από το σημερινό ηγέτη της Δεξιάς – για τις σκοτεινές σελίδες της Κυπριακής ιστορίας. Τις σελίδες εκείνες στις οποίες η αλήθεια δεν είναι τόσο εύκολη όπως η τουρκική εισβολή του 1974. Ας γίνει λοιπόν η προαναφερθείσα μικρή ομολογία-αποκάλυψη αφορμή να επαναφέρουμε τη συζήτηση για τα δύσκολα της ιστορίας μας, για τις δεκαετίες 1950 και 1960, για τη σοβινιστική δράση είτε αυτή “μιλούσε” ελληνικά, είτε τουρκικά. Αυτή η συζήτηση θα έχει τη δική της σημασία και στο περιεχόμενο της κοινής Κύπρου που επιδιώκουμε με την τουρκοκυπριακή κοινότητα. Διότι η λύση δε θα πρέπει να μείνει στα χαρτιά, αλλά να “υπογραφτεί” στις συνειδήσεις». 


Τέτοιου εύρους λοιπόν οι φαντασιώσεις Μούδουρου. Εμείς όμως θα θέσουμε επιτακτικά το ακόλουθο θέμα: Υπό τις περιστάσεις τίθεται η ηθική υποχρέωση στον Αναστασιάδη να ξεκαθαρίσει εάν η καταγωγή του είναι τούρκικη, διότι ο Έλληνας της Κύπρου, ο οποίος τον ψήφισε με την εντύπωση ότι ψηφίζει έλληνα υποψήφιο θα πρέπει να γνωρίζει εάν ο Αναστασιάδης του παρουσίασε ψεύτικη εθνική ταυτότητα.

Για σκοπούς ιστορικής αναφοράς θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι φήμες φέρουν και τον πρώτο πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, τον Μακάριο, να είναι γόνος τούρκου, ονόματι Τσιαλούττας, τσιφλικά από το χωριό Βρέτσια (στενού συγγενή του Ιχσάν Αλή). Ο Μακάριος φέρεται να ήταν προϊόν εξώγαμης σχέσης του Τσιαλούττα με τη μάνα του Μακαρίου, η οποία βρέθηκε σκοτωμένη σε πηγάδι και ο Μούσκος, ο φερόμενος ως πατέρας του Μακαρίου, συνελήφθη ως ο μόνος ύποπτος αλλά τελικά τη γλύτωσε γιατί παρουσίασε άλλοθι. Αυτός προφανώς υπήρξε και ο λόγος για τον οποίο ο Μακάριος εξορίσθηκε από τον Μούσκο στο Μοναστήρι του Κύκκου. Οι μαρτυρίες φέρουν ως τακτικό και μόνο επισκέπτη του νεαρού καλόγερου, Μακαρίου (Κυκκώτης λεγόταν τότε) στον Κύκκο, τον Τσιαλούττα, ο οποίος είχε το ίδιο άτσαλο βάδισμα του Μακαρίου.

Η πονεμένη αυτή ιστορία απεκρύβη επιμελώς από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αφ΄ότου ο Μακάριος εχρίσθη Πρόεδρος αλλά πολλοί παππούδες γνωρίζουν την αλήθεια. Ο Μακάριος απέκρυψε ότι η μητέρα του δολοφονήθηκε. Σε όλα τα δημοσιεύματα και εξιστορήσεις για τον «μεγάλο ηγέτη» (κούφια νάταν η ώρα), αναφέρεται απλώς ότι ορφάνεψε. Αν όμως κάποιος ανατρέξει στις εφημερίδες της εποχής, τα δημοσιεύματα των οποίων εγράφοντο σε ανύποπτο χρόνο, ( καθ΄ότι κανείς δεν ήξερε ότι ο Μακάριος θα κυβερνούσε μετά την Κύπρο), θα ανεύρει αρκετό υλικό και για το φονικό και για τη δίκη του Μούσκου.

Ο φάκελος της δίκης, λέγεται ότι, καταστράφηκε στη Ζυρίχη κατά τους μήνες της εξορίας του Μακαρίου, όταν τον επισκέφθηκε ο μασώνος Κρίτων Τορναρίτης. Αυτός, σύμφωνα με τις μαρτυρίες των συνεξορίστων του, τον έπεισε να καταπατήσει τον όρκο της Ενώσεως. Αυτός τον μύησε στην ιδέα της Ανεξαρτησίας. Προφανώς η καταστροφή του φακέλου της «δίκης Μούσκου» ήταν όρος των συμπεφωνημένων μεταξύ του εκπροσώπου των Εγγλέζων Κρ. Τορναρίτη και του Μακαρίου, για να προσκυνήσει ο δεύτερος την Ανεξαρτησία και να την προωθήσει πάση θυσία και με τελικό στόχο τη διχοτόμηση. Πολύ σκοτεινό παρασκήνιο λοιπόν περιβάλλει το Κυπριακό ζήτημα. Πολύ ψέμα και προπαγάνδα στρέβλωσε για τόσα χρόνια την αλήθεια. Η αναζήτηση της ιστορικής αλήθειας είναι επάναγκες καθήκον εκάστου Έλληνα.

Το Κυπριακό λοιπόν αγαπητοί θεμελιώθηκε σε τεράστια ψέματα. Όλα αυτά τα ψέματα συμπυκνώθηκαν σ΄ένα άλλο τεράστιο ψέμα. Το «Νενικήκαμε» το οποίο εκφωνήθηκε από τον εξώστη της Αρχιεπισκοπής δια στόματος Μακαρίου όταν αυτός επέστρεψε από τον διπλωματικό όλεθρο της Ζυρίχης και την υπογραφή των επάρατων Συμφωνιών που έδωσαν δικαιώματα στους Τούρκους και προετοίμασαν νομικά το δικαίωμα της εισβολής του 1974. Προφανώς ο Μακάριος με το νενικήκαμε θα εννοούσε ότι νίκησαν οι Τσιαλούττες και όλο το κατεστημένο. Και πράγματι όλος ο πειναλέος συρφετός Μακαρίου, Γιωρκάτζη (ο Ριζότο ήταν έμπιστος του Γιωρκάτζη), η δημοσιουπαλληλική τάξη αλλά και η νεοσύστατη κάστα πλουτοκρατών κατασπάραξαν το νέο Κράτος και το μεγάλο φαγοπότι ακόμη διαρκεί από τους επίγονους του Μακαρίου!

Μαζί διαρκεί και το ψέμα και σχεδιάζουν να το χρησιμοποιήσουν μέχρι τον οριστικό αφανισμό μας. Προσέξατε τους επαναλαμβανόμενους διθυράμβους του Αναστασιάδη προς τον Μακάριο;

Παράλληλοι λοιπόν οι βίοι του πρώτου Προέδρου της ψευδεπίγραφης αυτής δημοκρατίας και του φιλοδοξούντως (να μη σώσει) ως έσχατου Προέδρου; Άραγε αυτή θα είναι η μοίρα της Κύπρου; Σε σας συμπολίτες εναπόκειται να αποφασίσετε. Σας φλόμωσαν στο ψέμα για 54 χρόνια τώρα. Επιτέλους οργιστείτε!

Ονήσιλος Κρατερός


15 Ιουλίου 2013

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ

Babam Kıbrıslı Türkleri korudu
Kıbrıs Rum Kesimi lideri Anastasiadis, Milliyet’e babasının hikâyesini anlattı. Kıbrıslı Türk bir ailenin yanında büyüyen Hrisanthos Anastasiadis, 1974’te Rum polis subayı iken Türklerin köyünü EOKA’cılardan kurtarmış




SEFA KARAHASAN / LEFKOŞA

Kıbrıs Rum Kesimi’nde cumhur- başkanlığı görevine gelişinin 100’üncü gününü tamamlayacak olan Nikos Anastasiadis, Türk basınında ilk kez Milliyet’in sorularını yanıtladı.
Güney Kıbrıs’ta Şubat ayında yapılan seçimlerde cumhurbaşkanı seçilen Anastasiadis’in babası Hrisanthos Anastasiadis’in Limasol’a bağlı Silifke (Silikou) köyünde yaşayan Kıbrıslı Türkleri EOKA’cıların elinden kurtardığı ortaya çıktı. Ada’da 1974 yılında başlayan savaş ile ilgili bir anısının olup olmadığıyla ilgili sorumuza Anastasiadis çarpıcı bir cevap verdi.

Türklerin yardımı ile büyüdü
Babası Hrisanthos’un yaşadığı önemli bir anıyı anlatan Anastasiadis, “Babasının, Kıbrıslı Türklerin yardımı ile büyüdüğünü” söyledi ve şöyle devam etti: “Hem yaşantılarım hem de anılarım vardır. Birkaç ay önce, Kıbrıslı Türk gazeteci Sevgül Uludağ, Limasol kazasında bulunan ve Rumlar ile Türklerin beraberce barış içinde yaşadıkları bir köyün Kıbrıslı Türklerinin hikâyesini yayımladı. 1974 yılında, fanatik Kıbrıslı Rumlardan oluşan ve tehditkâr tavır takınan bir grup köye gitmiş. Kıbrıslı bir Türk olan İbrahim Hüseyin Şahali, telefon kulübesine koşarak görevli polis subayını arayıp tehlike içinde olduklarını söylemiş. Subay, Limasol’dan hareket edip köye gitmiş ve askerleri kovarak tek bir Kıbrıslı Türk’e bile dokunmaya cesaret etmemelerini söylemiş. Telefon eden İbrahim Hüseyin Şahali, lakabı ‘Rizoto’ olan subayın babası gibiymiş. Aynı köyden gelen Rizoto yetimmiş, babası yokmuş ve İbrahim’in ailesinin yanında yardımcı işler yaparak annesiyle beraber büyümüş. Bu hikâyeyi okuyunca onu yayımlayan gazeteciyi arayarak Rizoto’nun babam olduğunu söyledim.”

Yardımları unutmadı
Gazeteci Uludağ ise Milliyet’e, “Hrisantos, yoksul bir ailenin çocuğuymuş. Köyde Kıbrıslı Türklerin yardımları ile büyümüş. Kıbrıslı Türk köylüler, Hrisantos’a yiyecekler verirlermiş. Bu şartlarda büyüyen Hrisantos, polis subayı olduktan sonra bunları unutmamış. EOKA’cılar köyü basmış ve Türk erkekleri toplamak istemiş. Köylüler Hrisantos’u arayınca hemen olay yerine gelmiş ve ‘köylülerin kılına dokunursanız, sizi mahvederim’ demiş. Sonra EOKA’cılar köyden ayrılmış” dedi.

‘Sonbahara doğru müzakereler başlar’
Nikos Anastasiadis, Milliyet’e önce ekonomik krize odaklandıklarını, barış müzakereleri için acele edilmemesi gerektiğini söyledi. Anastasiadis’in müzakereler konusundaki değerlendirmeleri şöyle:

Annan Planı geride kaldı
“Müzakerelerin birkaç ay gecikmeli olarak başlamalarında hiçbir kasıt yoktur. Kıbrıs, benzeri görülmemiş bir ekonomik krizle karşı karşıyadır ve tüm enerjimiz bu krizi aşmaya yöneliktir. Bizim arzuladığımız, müzakerelerin başlaması ve başarıyla sonuçlandırılması yönündedir. Aceleyle hareket etmek istemiyoruz. Diğer yandan, Kıbrıs sorununa çözüm bulmanın acil olduğunun bilincindeyiz ve bu doğrultuda yapıcı biçimde çalışmakta kararlıyız. Mesele kişisel değil, siyasidir. Müzakereler, hepimizin hazır olduğu zaman başlayacaktır. Birleşmiş Milletler ve uluslararası toplum, belli bir ön çalışma süresinin gerekli olduğunu kabul etmektedirler. BM’nin, süreci sonbahara doğru başlatmaya hazır olacağı görülmektedir.” 2004’te Annan Planı’na ‘evet’ diyen Rum lider, o dönemdeki Anastasiadis ile bugükü Anastasiadis’in farkını sorduğumuzda ise “Nikos Anastasiadis aynıdır. Değişmiş olan sadece zamandır. Annan Planı, farklı koşullarda ve farkı konjonktürde sunuldu. Annan Planı, artık tarih oldu ve ona, yazarları dâhil, kimse gönderme yapmamaktadır. Annan Planı ile ilgili bir tartışmaya başlamamız hiçbir şeye hizmet etmemektedir. Ne Annan Planını geri getirmek ne de sil baştan müzakerelere başlamak mümkündür. On yıllarca çeşitli çözüm modelleri üzerinde görüşüyoruz. İsimden ziyade, içeriğe daha fazla önem vermemizin zamanı geldi. Emrivakiler ve değiştirilemeyen koşulların oluştuğunu bilmekteyiz. Ancak bu, Kıbrıslı Rumların insan haklarına saygı gösterecek ve Kıbrıslı Türkleri kendi haklarından mahrum etmeyecek bir çözümü hayal etmemizi engellememektedir.”

‘Rumların da acı çektiği anlaşılmalı’
Kıbrıs sorunun çözülmesi ile birlikte bölgenin güvenliğinin ve dünya barışının güçleneceğini bildiren Anastasiadis, “Acı, etnik kökeni bakılmaksızın tüm insanlar için aynıdır” dedi. Rum liderin Kıbrıs sorununun fay hatları hakkındaki yorumları ise şöyle:
 Rumların çözüm istemediği algısı: “Kıbrıslı Rumların çözüm istememeleri iddiasında mantık yoktur. Neden toprak ve mal iadesini istemesinler? Neden çocuklarının güvenli koşullarda yaşayıp çalışmalarını istemesinler? Bölücü hattın verdiği duygunun hoş olduğunu mu zannediyorsunuz? Karşı taraf da, Kıbrıs halkında acının var olduğunu anlamalıdır. İnsanlar zorla yerlerinden koparıldı, ölüler, yaralılar ve korku vardı. Çözüm, bu olumsuz duyguları aşmalıdır. Çözümün yaşayabilir olmasını sağlayacak olan budur, sadece kâğıt üstündeki düzenlemeler değil.
Rakamlar ve yüzdeliklerin önemi var tabii, ancak benim için yaşayabilir olmasının kıstası insanların kendisidir. Çözüm, toplumun hakkaniyet duygusunu karşılamalı ve AB müktesebatına uygun olmalıdır. Çünkü Kıbrıslı Türkler de AB üyesi olacaktır. Kıbrıslı Türklerin 2004’teki “evet” oyu, 1974 yılı ile eşit olarak görülemez. Barışmayı istemekte, arzulamaktayız. Ancak, kendimizi biraz başkalarının yerine koyalım. Acı, etnik kökeni bakılmaksızın tüm insanlar için aynıdır.”

– Doğal gaz aramaları: “Kıbrıs ile Türkiye arasındaki sorunların çözümlenmiş olduğu bölgenin aynı haritasını bir düşünün. Denklem tamamen değişir. Kıbrıs, tüm bölgenin doğal gazının her istikamete transit olarak taşınacağı bir yer olabilir. En iyi çözümleri sunacak olan askeri güç değil, piyasadır. Böyle bir durumda, tüm Kıbrıs halkı için çok büyük yararlar olacaktır. Bizim vizyonumuz barış ve tüm bölge halklarının refahıdır.”

– Türkiye’nin süreçteki yeri: “Kıbrıs sorunu; Kıbrıs ve Türkiye’yi, bir arada yaşamak için birmodel üzerinde anlaşmaları gereken Kıbrıs’taki iki toplumu ilgilendirir. Aynı zamanda uluslararası yönü de vardır. Türkiye’nin, Kıbrıs Cumhuriyeti’ni AB’nin eşit bir üyesi olarak kabul etmemesi,Ankara’nın katılım müzakere-lerinde ve NATO-AB işbirliğinde sorun yaratıyor. Kıbrıs, bir Avrupasorunu. Çözüm, NATO-AB ilişkileri gibi ABD ve Britanya’yı ilgilendiren birçok meseleyi halledecek.”

Erdoğan’a çözüm mesajı
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’a mesaj gönderen Anastasiadis “Bu söyleşinin içeriğinin, kendiliğinden çok net bir mesaj verdiğini sanıyorum. Kıbrıs sorunu, nihayet tüm Kıbrıs halkının yararına çözümlenmelidir. Bu, acı çekenlere bir tazminat olarak borcumuz ve yeni kuşaklara anne ile babalarının feci tecrübelerini tekrar yaşamayacağı ile ilgili emanetimizdir. Kıbrıs sorununda bir başarının, çevremizdeki bölge halklarına olumlu yansımaları olacak ve bölge güvenliği ile dünya barışını güçlendirecektir. Bunu başarma elimizden gelen çabayı harcamamıza değer.” Anastasiadis, 2005’te Türkiye’ye 42 yıl sonra aradan sonra gelen ilk Rum liderdi. Erdoğan’la görüşen Anastasiadis o günle ilgili, “Bizi ayıran büyük meselelerdeki siyasi farklarımız dışında izlenimlerim olumluydu” dedi.

ΠΗΓΗ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΑΡΘΡΟΥ: http://dunya.milliyet.com.tr/babam-kibrisli-turkleri-korudu/dunya/detay/1734631/default.htm

ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ / ΠΗΓΗ: http://antistasi.org/?p=32720

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ-ΛΑΜΟΓΙΑ-ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ 5134789104562018609

Δημοσίευση σχολίου

Translate

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

SOCIAL

ΤΩΡΑ

ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ
ΟΜΑΔΑ στο FACEBOOK
Widget by:Blogger Tips
Pro Blogger Tricks
Instagram Επισκεφτείτε το προφίλ του EΛΛΗΝΩΝ στο Pinterest.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ EMAIL ΣΟΥ ΚΑΙ KANE CLICK ΣΤΟ ΚΟΥΜΠΙ "ΕΓΓΡΑΦΗ".:

Delivered by FeedBurner

ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΚΤΥΟ VIDEO
Recommended Post Slide Out For Blogger

ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ ΜΑΣ...

Embed Calculator requires a newer version of Adobe Flash Player.

You must have the current version of the adobe flash player to use this online calculator.

item