Widgets

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΚΟΙ «ΦΑΣΙΣΤΕΣ» !


Γράφει ο Σ. Παιδάκος

Η πολιτική άμυλα όταν γίνεται με τους σωστούς κανόνες, παράγει και εποικοδομητικό έργο, τόσο για το πολίτευμα όσο δε περισσότερο και για το κοινωνικό σύνολο. Η πολιτική όμως έχει δύο όψεις. Την μία την προανέφερα. Η άλλη όψη της είναι αυτή που βιώνουμε όλοι οι αγνοί Έλληνες, και έχει σχέση με τις διώξεις του Λαϊκού Συνδέσμου. Είναι πολιτική του χειρίστου είδους που μόνο ως ανήθικη και τρισάθλια δύναται κάποιος να την χαρακτηρίσει. 

Οι εκπρόσωποι αυτών των πολιτικών εκτρωμάτων, μην έχοντας σωστά επιχειρήματα ώστε να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν καταπρόσωπο τους Έλληνες Εθνικιστές, πέρασαν στην αντεπίθεση, ως μόνο τους όπλο την λασπολογία. Προσπαθούν μέσω προπαγανδιστικών ενεργειών να «αντικαταστήσουν», στα μάτια της κοινής γνώμης,  τους πραγματικούς δικαστές που θα δικάσουν αύριο τους Έλληνες Πατριώτες. Συμπεριφέρονται σαν τον Μπέρια και το Βισίνσκι, τους περιβόητους εισαγγελείς που έδρασαν επί Στάλιν, μην αφήνοντας ζωντανό ή ελεύθερο, κανένα πολιτικό αντίπαλο του αιμοσταγούς κόκκινου δικτάτορα !
Dianomi trofimon XA2
Τι έκαναν τέλος πάντων αυτοί οι κακοί «φασίστες»;
  • Διοργάνωναν ανά την Επικράτεια, από την κρατική επιχορήγηση και  το υστέρημά τους, για δύο και πλέον έτη, συσσίτια για αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας. Οι πολιτικοί μας αντίπαλοι τα ονόμαζαν συσσίτια μίσους.
  • Στις κακοποιημένες από τους λαθρομετανάστες περιοχές των Αθηνών, βόηθαγαν γέρους και γραίες, εξασφαλίζοντας τις συντάξεις τους.
  • Έφτιαξαν υπαίθρια ιατρεία, βοηθώντας τους ανασφάλιστους Έλληνες.
  • Διοργάνωναν πανελλήνιες αιμοδοσίες συγκεντρώνοντας τεράστιες ποσότητες φιαλών αίματος. Κι εδώ κατηγορήθηκαν ως ρατσιστές, τάχα ότι συλλέγουν αίμα μόνο για Έλληνες.
  • Χρησιμοποιώντας υπέρμετρη ρητορεία, κατέδειξαν αυτούς που λυμαίνονταν τον τόπο για τέσσερις και πλέον δεκαετίες. Οι αντίπαλοι μας αρκέστηκαν στο να μας ονομάσουν φασίστες.
  • Αποκάλυψαν, για πρώτη φορά στα πολιτικά χρονικά, πόσος είναι ο μισθός του βουλευτή.
  • Στα δύο και πλέον έτη κοινοβουλευτικού έργου, μια δράκα ανθρώπων υπέβαλε άνω των δύο χιλιάδων επερωτήσεων εντός του κοινοβουλίου. Σε πολλές εξ αυτών των περιπτώσεων, οι αντίπαλοι μας χαρακτήρισαν ναζιστές, μιας και δεν είχαν τι άλλο να πουν.
  • Ξεσκέπασαν την εις βάρος τους πολιτική συνομωσία αποδεικνύοντας ως και την εμπλοκή του πρωθυπουργού Σαμαρά στις διώξεις αυτών.
  • Επανέφεραν εντός του κοινοβουλίου τα ξεχασμένα Εθνικά θέματα όπως της Κύπρου και της Βορείου Ηπείρου.
  • Αναβίωσαν τις ξεχασμένες ιστορικές επετείους του Έθνους μας, κάνοντας σεμνές τελετές και τρισάγια σε τόπους μαρτυρίου. Οι αντίπαλοι ονόμαζαν αυτά, εορτές μίσους.
Γι’ αυτούς τους λόγους, καθώς και πλήθος άλλων εθνικών και κοινωφελών δράσεων, σέρνονται σιδηροδέσμιοι ενώπιων των δικαστών, οι Έλληνες Εθνικιστές! 


Πάντα πιστοί στην Ιδέα


Πάντα πιστοί στην Ιδέα


«Αν δεν κάνεις θυσίες για τις Ιδέες σου ή εσύ δεν αξίζεις ή οι ιδέες σου» έλεγε ο σπουδαίος φιλόσοφος Έζρα Πάουντ. Πραγματικός ιδεολόγος θα μπορούσε να θεωρηθεί κάποιος, ο οποίος υπερασπίζεται τις ιδέες του μέχρι και την τελευταία στιγμή, που προσαρμόζει ολόκληρο τον τρόπο ζωής του με βάση την ιδεολογία του. Μια ιδεολογία χωρίς έργα και δράση δεν έχει κανένα αποτέλεσμα και συνεπώς καμία ουσία.

Εάν κάποιος στις μέρες μας ακολουθήσει το δρόμο του εθνικισμού, σίγουρα θα πρέπει να αγωνίζεται για τα πιστεύω του, περιμένοντας οποιοδήποτε τίμημα, καθώς σήμερα η έννοια εθνικισμός θεωρείται μέχρι και εγκληματική. Ωστόσο εμείς τολμάμε να αγαπάμε το έθνος μας. Έχουμε το θράσος και το θάρρος να αγωνιζόμαστε για τη φυλή μας και δεν έχουμε σκοπό να αφήσουμε κανένα να μας αποκόψει από τις ιδέες μας. Ο δύσκολος ιδεαλιστικός δρόμος του εθνικιστή απαιτεί πολλές θυσίες και πρώτα απ' όλα στον ίδιο μας τον εαυτό. Ο ωφελιμισμός δεν αρμόζει σ' εμάς. Επομένως για χάρη του κοινού συμφέροντος απομακρύνουμε το ατομικό. Ο τρόπος μας επιβάλλεται να διαπνέεται από ηρωικό πνεύμα με αγώνα για τις ιδέες μας και τα ιδανικά μας.

Ο σύγχρονος τρόπος χειραγώγησης της μάζας βασίζεται στο πρότυπο του καταναλωτικού ανθρώπου. Όσο προσφέρουν στον άνθρωπο υλικά αγαθά και έχει μια άνετη και ήσυχη ζωή, δεν τον ενδιαφέρει τι συμβαίνει γύρω του. Όσο λοιπόν του προσφέρουν μια «αξιέπαινη» θεσούλα έχουν εξασφαλίσει αυτομάτως και τη σιωπή του.

Οι εθνικιστές όμως δεν εξαγοραζόμαστε, ούτε αποχαυνωνόματε από τον ευδαιμονισμό. Το μοντέλο του καιροσκόπου και του συμφεροντολόγου δε συνάδει με τις ιδέες μας. Ιδέες σημαίνει Πίστη και Πίστη σημαίνει Αγωνίζομαι. Τώρα μάλιστα που η πατρίδα μας δοκιμάζεται δεν έχουμε δικαίωμα να κάνουμε πίσω. Αντιθέτως, με πίστη όσο ποτέ συνεχίζουμε περήφανα να υψώνουμε τις σημαίες. Όσο περισσότερο μας πολεμάνε, αποδεικνύεται περίτρανα ότι πάμε καλά. Ο σκοπός μας είναι ιερός. Δε θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε μέχρι την τελική νίκη.


Η ΜΑΥΡΗ ΜΠΛΟΥΖΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ…ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΛΕΒΕΙΣ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΘΕΤΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΣΟΥ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ


Γράφει ο Θοδωρής Τσέλας


Επειδή πολύ μελάνι έχει χυθεί στην απέλπιδα προσπάθεια του συστήματος να ενοχοποιήσει ακόμη και το βαμβάκι που είναι κατασκευασμένη η μπλούζα της Χρυσής Αυγής, αλλά και πολύ μελάνι θα χυθεί από δω και πέρα και πολλά ψέμματα θα ακουστούν κατά της διάρκειας της Σταλινικού τύπου δίκης που προετοιμάζουν πυρετωδώς, στην προσπάθεια τους να ενοχοποιήσουν την Ιδέα μας, φορτώνοντας την με δεκάδες εγκλήματα, (λες και οι ιδεολογίες σκοτώνουν κι όχι οι άνθρωποι), να υπενθυμίσουμε άλλη μια φορά ποιοι είμαστε και τι πιστεύουμε, μέσα από τα λόγια του Γιώργου Μισιάκα σε μια παλαιότερη συνέντευξη του:

«Οι μαύρες μπλούζες απεικονίζουν ότι είμαστε όμοιοι μεταξύ μας, Πολιτικοί Στρατιώτες στην Υπεράσπιση μιας Αθάνατης Ιδέας. Όποιος μπορεί να δει μέσα από το μαύρο χρώμα, θα διακρίνει τις Αξίες, για τις οποίες αγωνιζόμαστε Εμείς οι Χρυσαυγίτες, Άνδρες και Γυναίκες. Έθνος, Φυλή, Τιμή, Πίστη, Καθήκον, Πολεμική Αρετή, Κοινωνική Αλληλεγγύη μεταξύ Όμαιμων, Υπερηφάνεια, Πολιτιστική Αναγέννηση. Συμβολίζουν, επίσης, μια Εσωτερική Πειθαρχία και έναν Μεταφυσικό Σεβασμό απέναντι στους νεκρούς Συντρόφους μας στην ροή του Χρόνου, όλους όσοι πολέμησαν για το Μεγαλείο του Ελληνισμού, ανά τους αιώνες. Μας ωθεί να δημιουργήσουμε, μέσα από τους Αγώνες μας, μια Ελλάδα, η οποία πραγματικά θα ανήκει στους Έλληνες το Γένος. Παλεύουμε για τις Γενιές του Αύριο»…


Υ.Γ.1:
Η μαύρη μπλούζα, που μέσω αυτής προσπαθούν να ενοχοποιήσουν ένα ολόκληρο λαϊκό κίνημα – το μόνο που μιλάει για Ελλάδα και Έλληνες και το εννοεί, και αυτό οι διώκτες το θεωρούν πως είναι το μεγαλύτερο έγκλημα που μπορεί να κάνει κάποιος – γιαυτό και την αναφέρουν συνεχώς, αποδεικνύοντας έτσι την απουσία οποιουδήποτε άλλου στοιχείου ενοχής, δεν πρόκειται για «ομοιομορφία κανενός τάγματος εφόδου».

Αλλιώς αλίμονο στις γερόντισσες και στους γέροντες που φοράνε μαύρα θρηνώντας τους ανθρώπους τους.

http://ethnikismos.net/



ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ, ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ!




Γράφει ο Γεώργιος Δημητρακόπουλος, Φιλόλογος


Ο ρόλος των εορτών, θρησκευτικών και εθνικών, είναι σαφώς βαθύτερος από απλώς να προσφέρουν την ευκαιρία οικογενειακών συνάξεων, διασκέδασης, εξάσκησης εθίμων και απόδρασης από την καθημερινότητα. Βεβαίως, τα παραπάνω είναι απολύτως θεμιτά, σε καμμία περίπτωση όμως δεν εξαντλούν όσα ο άνθρωπος δύναται να ευεργετηθεί επιχειρώντας την πιο ποιοτική προσέγγιση των εορτών. Το συνειδητοποιημένο άτομο μάχεται να επιτύχει την μεταρσίωση στο πλαίσιο μιας ανελικτικής πορείας από το ένα έτος στο άλλο. 
Και «του χρόνου» λέμε. Δεν αρκεί η ίδια εορτή την επόμενη χρονιά να μας βρει απλώς υγιείς. Το στοίχημα είναι «του χρόνου» να είμαστε καλύτεροι, πιο δυνατοί, πνευματικά περισσότερο έτοιμοι για αυτοθυσία υπέρ του συνόλου, αξιοποιώντας το χρονικό ορόσημο ως αφορμή απολογισμού των πεπραγμένων και σχεδιασμού των μελλοντικών στόχων.

Το ελληνικό εθνικιστικό Κίνημα έχει φθάσει τόσο ψηλά ώστε η ευθύνη που βαραίνει πλέον τους ώμους του δεν επιτρέπει την παραμικρή χαλάρωση. Του χρόνου είναι χρέος μας να είμαστε πιο πολλοί, πιο δυνατοί, πιο ικανοί να διεκδικήσουμε τα δίκαια των Ελλήνων. Άλλωστε, οι εντός και εκτός του Κοινοβουλίου, μάχες που συνάφθηκαν, οι πρωτάκουστες αλήθειες που ειπώθηκαν, οι ιερές υποσχέσεις που δόθηκαν ως σήμερα, αποτελούν βαριά παρακαταθήκη. Για να δικαιωθεί η άκρως επιτυχημένη διαδρομή απαιτείται ανάλογη συνέχεια. Οι ψυχές του Μάνου και του Γιώργου θα αναπαυτούν μόνον όταν χιλιάδες ακόμα ακολουθήσουν τα βήματά τους στην πορεία για τη Νίκη.

Έτσι, από την επόμενη κιόλας ημέρα, χωρίς την ελάχιστη χρονοτριβή, οπλισμένοι απαράμιλλο θάρρος και ακλόνητη πίστη ριχνόμαστε στη μάχη να πείσουμε ακόμα περισσότερους Έλληνες να συνταχθούν στις γραμμές μας. Το Κίνημά μας, απαλλαγμένο από κάθε μορφή νεποτισμού, δηλώνει έτοιμο να δεχθεί στις τάξεις του όποιον αποφάσισε να σπάσει τα δεσμά και να περάσει στην αντίπερα όχθη. Η αξιοκρατία είναι το σύνθημα και η πρακτική μας, χωρίς καμμία μα καμμία, παραχώρηση στην παλαιοκομματική φαυλοκρατία. Δεν οραματιζόμαστε ελέω Θεού δεσποτεία ούτε κομμουνιστική τυραννία ούτε καν κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Θέλουμε την αυθεντική, έμπρακτη λαϊκή στήριξη, την έχουσα δύναμη να προσδίδει στο 7% κοινωνικό αντίκτυπο του 57%.

Ως Κίνημα λαϊκό, αλλά ουδόλως λαϊκιστικό, θεωρούμε θεμελιώδες οι Έλληνες να έχουν ίσες ευκαιρίες για να διεκδικήσουν την καταξίωσή τους μέσα στην εθνική κοινωνία, καθώς επίσης και υποχρέωση της Πολιτείας να εξασφαλίζει ότι τα αξιώματα καταλαμβάνονται από τους πραγματικά ικανούς και με διάθεση να προσφέρουν πολίτες. Λαός είναι ο εργάτης, ο αγρότης, ο τεχνίτης, ο υπάλληλος. Λαός είναι ο επιστήμονας, ο φιλόσοφος, ο καλλιτέχνης. Λαός είναι ο στρατιώτης. Λαός είναι ο πολιτικός. Καθήκον του εθνικού κράτους είναι η ρύθμιση των μεταξύ τους σχέσεων με γνώμονα το κοινό καλό.

Μόνος τρόπος για την πραγμάτωση των ανωτέρω είναι η λαϊκή στήριξη. Γι αυτό επιθυμούμε του χρόνου να είμαστε περισσότεροι. Φιλοδοξούμε να έχουμε συμβάλει να αφυπνιστούν και άλλοι συμπατριώτες μας, αλλά και να αποφασίσουν να μας ακολουθήσουν όλοι εκείνοι, που ενώ το έχουν στο μυαλό τους κάτι τους σταματάει. Είναι δουλειά μας να τους βοηθήσουμε να χαλαρώσουν τις αντιστάσεις τους, αφού πρώτα κατανοήσουν ότι είμαστε ο μόνος γνήσιος φιλολαϊκός πολιτικός φορέας. Είναι υποχρέωση όλων των μυημένων να διαδώσουμε προς όλες τις κατευθύνσεις το μήνυμα ότι κανένας, πλην των ανθελλήνων, δεν έχει από εμάς τίποτα να φοβηθεί, αλλά μόνο να κερδίσει: τιμή, αξιοπρέπεια, ασφάλεια, ευημερία.


Και του χρόνου!

http://ethnikismos.net/


Η διαφθορά είναι μάστιγα για την πατρίδα μας

"Κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας". Άμλετ, Ουίλλιαρ ΣαίξπηρΠραγματικά κάτι σάπιο υπάρχει εδώ και χρόνια στην Κυπριακή Δημοκρατία, θα μπορούσε κάποιος να πει παραφράζοντας τον Σαίξπηρ. Εδώ και δεκαετίες έχει κτιστεί ένα σύστημα εδραιωμένο στην κουμπαροκρατία και την συμμαχία της οικονομικής ολιγαρχίας με τα κόμματα του διεφθαρμένου πολιτικού κατεστημένου. Ακόμα και το ΑΚΕΛ, το «κόμμα της εργατιάς», ανέπτυξε από τον καιρό της ΕΣΣΔ ένα δίκτυο εταιρειών οι οποίες ελέγχονται από αυτό, καθιστώντας εαυτόν ως έναν ιδιότυπο καπιταλιστή εντός του κυπριακού συστήματος. Μέχρι και σήμερα, σε τακτά χρονικά διαστήματα, εμφανίζονται σκάνδαλα τα οποία ταρακουνούν τον λαό υποδεικνύοντας την διαφθορά στην μικρή μας πατρίδα.
Ιδιαίτερα όμως το τελευταίο διάστημα οι αποκαλύψεις λαμβάνουν μορφή χιονοστιβάδας, η οποία συμπαρασύρει όλα τα κόμματα στο πέρασμά τους. Η αρχή έγινε από το σκάνδαλο της Αρχής Τηλεπικοινωνιών Κύπρου στην Δρομολαξιά. Εκεί υπήρξε σχεδόν άμεση η σύνδεση του ΑΚΕΛ αφού ο πρώην πρόεδρος ενός «αριστερού» σωματείου Νίκος Λίλλης ήταν αρχικά κατηγορούμενος και έπειτα μάρτυρας κατηγορίας, ενώ ένας από τους καταδικασθέντες ο Βενιζέλος Ζανέττος ήταν στέλεχος του ΑΚΕΛ Λάρνακας. Επίσης ο καταδικασθείς πρόεδρος της CYTA, Στάθης Κιττής, ήταν πρώην βουλευτής του ΔΗΚΟ και από τους προτείνοντες τον Αβέρωφ Νεοφύτου, νυν πρόεδρο του ΔΗΣΥ, για υποψήφιο βουλευτή στις βουλευτικές του 2006.
Πριν την κατάληξη υπόθεσης ξέσπασαν και οι αποκαλύψεις για την εταιρεία FOCUS, εταιρεία η οποία ανήκει σε φίλο του Ανδρέα Βγενόπουλου, η οποία φέρεται να δώρισε 1,5 εκατομμύρια Ευρώ στο ΑΚΕΛ και 0,5 εκατομμύριο Ευρώ στον ΔΗΣΥ. Το σκάνδαλο αυτό αν και διερευνήθηκε από τον εισαγγελέα, τελικά δεν έφτασε ποτέ στα δικαστήρια αφού η τότε νομοθεσία για την χρηματοδότηση των κομμάτων άφηνε μεγάλα κενά. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως ο Βγενόπουλος μιλάει όπως μιλάει όταν αναφέρεται για τα πολιτικά κόμματα της Κύπρου.
Ακολούθησε ο καταιγισμός από σκάνδαλα στο δήμο της Πάφου, με το σκάνδαλο του ΣΑΠΑ, το σοβαρότερο εξ αυτών, να ρίχνει τελικά τον Σάββα Βέργα από δήμαρχο και βάζοντας στο εδώλιο του κατηγορουμένου, τον βουλευτή της ΕΔΕΚ και πρώην δήμαρχο Πάφου, Φειδία Σαρίκα. Επίσης εμφανίστηκαν πάλι στο προσκήνιο διαδρομές προς κόμματα και «ύποπτα» αθλητικά σωματεία τα οποία συνδέονται βεβαίως με συγκεκριμένο κόμμα.
Οι αποκαλύψεις για την σύγκρουση συμφερόντων της Διοικήτριας της Κεντρικής Τράπεζας Χρυστάλλας Γιωρκάτζης, το δικηγορικό γραφείο του πρώην άνδρα της, στο οποίο εργαζόταν και η κόρη της, είχε αναλάβει την νομική εκπροσώπηση του Ανδρέα Βγενόπουλου, ήταν το τελευταίο σκάνδαλο που ταρακούνησε την κοινή γνώμη. Η Γιωρκάτζη, προσωπική επιλογή του προέδρου Αναστασιάδη, τελικά κατάφερε να ενώσει όλα τα κόμματα εναντίον της όταν προσπαθώντας να περάσει το νομοσχέδιο για την αφερεγγυότητα αλλά και για να βγει στην αντεπίθεση στο θέμα με την σύγκρουση συμφερόντων, φέρεται να άφησε να διαρρεύσει στα ΜΜΕ, η λίστα με τα ονόματα 29 βουλευτών οι οποίοι είχαν μη εξυπηρετούμενα δάνεια και ουσιαστικά είχαν συμφέρον να μην περάσει ο νόμος για την αφερεγγυότητα.
Είναι λοιπόν ξεκάθαρο πως αυτή τη στιγμή το πολιτικό μας σύστημα είναι σαν ένας στάβλος του Αυγεία, με τα σκάνδαλα και την διαφθορά να αποτελούν την σύγχρονη κοπριά. Άποψη πολλών συμπατριωτών μας είναι πως το Εθνικό Λαϊκό Μέτωπο (Ε.ΛΑ.Μ.) είναι ο σύγχρονος Ηρακλής που θα κληθεί να καθαρίσει την βρωμιά από το πολιτικό σύστημα της πατρίδας μας. Άλλωστε είναι λίγο παράξενο να περιμένει κανείς «οι κλέφτες να πιάσουν τους κλέφτες» και να γίνει κάθαρση από αυτούς που όπως παραδέχτηκαν από μόνοι τους έχουν λάβει ύποπτες χρηματοδοτήσεις.
Το ότι το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα γεννήθηκε από απλούς ανθρώπους και ανδρώθηκε παρά τις αντιξοότητες, το ότι είναι αδέσμευτο από οικονομικές ολιγαρχίες και οικονομικά ανεξάρτητο δείχνει πως έχει την δυναμική που χρειάζεται για να πετύχει το φαινομενικά ακατόρθωτο. Άλλωστε οι δημοσκοπήσεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, αλλά και αυτές που παραμένουν στα συρτάρια των γραφείων των κομμάτων, δείχνουν πως το Εθνικό Λαϊκό Μέτωπο (Ε.ΛΑ.Μ.) θα βρεθεί εντός της επερχόμενης Βουλής το 2016.
Ο αγώνας όμως θα είναι μακρύς και δύσκολος για όλους μας. Διότι η σαπίλα στην Κύπρο δεν θα αφαιρεθεί εύκολα και θα προσπαθήσει να χτυπήσει όσους προσπαθήσουν να την αφαιρέσουν. Το παράδειγμα του Λαϊκού Συνδέσμου Χρυσή Αυγή και της λάσπης που δέχεται μας δίνει μια καλή ιδέα για το τι έρχεται.
Εμπρός λοιπόν στον αγώνα για μία ελεύθερη και χωρίς διαφθορά Πατρίδα… 
Χρίστος Χρίστου
Πρόεδρος
Εθνικού Λαϊκού Μετώπου (Ε.ΛΑ.Μ.)


Ο παραλογισμός των «δημοκρατών»

Διάβαζα πρόσφατα ένα άρθρο του δημοσιογράφου Θανάση Αθανασίου, με τον τίτλο «Να δίνεται ή να μη δίνεται βήμα στους ακραίους;» με αφορμή τον σάλο που ξέσπασε από τους γνωστούς πέντε «κύριους», με τις δέκα οργανώσεις (ο νοών νοείτω), λόγω της επίσκεψης των Ευρωβουλευτών του Λαϊκού Συνδέσμου Χρυσή Αυγή στην Κύπρο για λογαριασμό του Εθνικού Λαϊκού Μετώπου (Ε.ΛΑ.Μ.) και επίσης την παρουσία τους σε τηλεοπτική εκπομπή.


Καταρχάς θα θέλαμε να αποσαφηνίσουμε τον χαρακτηρισμό «ακραίο».  Με τον ορισμό «ακραίο» όσον αφορά τα πολιτικά δρώμενα, εννοούμε το πολιτικό κόμμα του οποίου οι προτάσεις του είναι υπερβολικές και μη λογικές.
Σύμφωνα ακόμα και με τον Μπαμπινιώτη, στον ορισμό της λέξης ακραίο, γράφει: «Αυτός που αναφέρεται σε υπερβολικές ή απίθανες καταστάσεις, ιδέες και άλλα.» (Λεξικό Μπαμπινιώτη σελ.  106, 2η Έκδοση).
Με βάση τα πιο πάνω και επειδή διάφοροι τρέχουν να μας προσάψουν τον ορισμό «ακραίοι» ας αναλύσουμε εν τάχη τις πολιτικές διαφορές μεταξύ του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος και των υπολοίπων πολιτικών κομμάτων.
Κυπριακό
Το Κίνημα μας κάνει λόγο για εισβολή της Τουρκίας στην Κύπρο το 1974 και από τότε συνεχιζόμενη παράνομη και δια της βίας, κατοχή των εδαφών μας, ενώ επίσης θεωρούμε τους Τουρκοκύπριους ως μειονότητα (σύμφωνα με λεξικά μειονότητα σημαίνει: οι λιγότεροι από το μισό του συνόλου, μικρό συνήθως τμήμα του πληθυσμού μιας χώρας με διαφορετικά ορισμένα χαρακτηριστικά όπως καταγωγή, γλώσσα, θρησκεία κτλ.), αφού αποτελούσαν το 18% του πληθυσμού της Κύπρου. Όλα τα υπόλοιπα πολιτικά κόμματα κ.ο.κ. κάνουν λόγο για δικοινοτική διαφορά, δηλαδή πρόβλημα μεταξύ δύο κοινοτήτων και ως εκ τούτου αναγάγουν το 18% σε κοινότητα. Θεωρούμε επίσης ότι η Τουρκία μετά τα όσα εγκλήματα έχει διαπράξει κατά του Ελληνισμού, την μη συναίνεση στην διακρίβωση της τύχης των αγνοουμένων, την παράνομη κατακράτηση των εδαφών μας, την καθημερινή απειλή της Εθνικής μας ακεραιότητας και πολλά άλλα, ως φύση εχθρό, ενώ όλοι οι υπόλοιποι τυφλωμένοι από την μαγεία του χρήματος και των συμφερόντων τους, θεωρούν την Τουρκία ως καλό γείτονα, με την οποία αποσκοπούν μάλιστα να συνεργαστούν, μέσα σε κλίμα... ελληνοτουρκικής φιλίας(!!!). Με βάση τον πιο πάνω ορισμό, ας μας απαντήσουν ποια θέση είναι μη λογική, δηλαδή «ακραία»;
Μεταναστευτική Πολιτική
Θα θέλαμε ως εκ τούτου πέραν της γνωστής προπαγάνδας και της λάσπης κατά του Κινήματος μας να ξέρουμε αν είναι ακραία η θέση μας, να υπάρξει μεταναστευτική πολιτική και να απελαθούν όλοι οι μετανάστες οι οποίοι δεν είναι αναγκαίοι για την οικονομία μας και λειτουργούν εις βάρος της κοινωνίας. Δηλαδή θα θέλαμε να ξέρουμε κατά πόσο είναι «ακραίο» να θεωρούμε ως απαράδεκτο το γεγονός ότι ο δείκτης της ανεργίας βρίσκεται στα ύψη, με περίπου 70 000 συμπατριώτες μας, εγγεγραμμένους, να είναι χωρίς δουλειά και να έχουμε, εγγεγραμμένους, περίπου 200 000 αλλοδαπούς. Ή μήπως υπερβολικό και ακραίο είναι να προσφέρουμε διευκολύνσεις και δέλεαρ στους αλλοδαπούς να κατακλύζουν μαζικά την πατρίδα μας, ανοίγοντας διάπλατα την πόρτα της φυγής στον δικό μας γηγενή πληθυσμό και κυρίως την νεολαία μας, προς όφελος των κεφαλαιοκρατών που κερδοσκοπούν στην πλάτη του λαού με φθηνό εργατικό δυναμικό;
Οικονομία
«Ακραίο» μήπως είναι να απαιτούμε να γίνει διαγραφή του απεχθούς (παράνομου) χρέους (δηλαδή του χρέους που έγινε εν αγνοία του λαού) και λογιστικός έλεγχος, για να ξέρει ο λαός μας σε ποιους, πόσα και γιατί χρωστά και ως εκ τούτου να οδηγηθούν οι ύποπτοι στο δικαστήριο, να παγοποιηθούν οι τραπεζικοί τους λογαριασμοί και αν κριθούν ένοχοι να οδηγηθούν στην φυλακή και να επιστραφούν τα κλεμμένα στον λαό. Αλλά "σώφρον και λογικό" μήπως είναι να καλείται ο λαός να πληρώσει τα κλεμμένα και τις ατασθαλίες των γνωστών – αγνώστων, εκχωρώντας την Εθνική του κυριαρχία και ανεξαρτησία, στα χέρια των διεθνών τοκογλύφων, που τον αφήνουν να στενάζει κάτω από δυσβάστακτα χαράτσια, απειλώντας τον μάλιστα να του πάρουν και το σπίτι; Για μας ακραίο είναι οι πολιτικές που οδήγησαν στο κούρεμα, τα σκάνδαλα, τα χρέη, την εξαθλίωση, την ανεργία, την φτώχεια και την πείνα και τους συμπατριώτες μας σε ακραίες πράξεις όπως η αυτοχειρία και ακραίοι όσοι με την στάση τους υποβοήθησαν να περιέλθουμε σε αυτή την κατάσταση και ενστερνίζονται τέτοιες πολιτικές.
Οι ακραίοι
Με βάση τα πιο πάνω, ο κάθε εχέφρων άνθρωπος μπορεί να αντιληφθεί τι είναι παράλογο, υπερβολικό και ως εκ τούτου «ακραίο».
Αν κάποιοι δεν θέλουν να δίνουν λόγο στους «ακραίους», μπορούν να το πράξουν άμεσα. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα, όπως προέρχεται από τον μύθο «Ανήρ Κομπαστής» του Αισώπου. Ας αποκλείσουν τους διάφορους χαρτογιακάδες που το μόνο που ξέρουν είναι να διαδίδουν ψεύδη, φανφάρες, κούφια λόγια και κάλπικες υποσχέσεις, παρουσιάζοντας μη λογικές, υπερβολικές θέσεις και ιδέες. Ας μην δίνουν επιτέλους λόγο και βήμα στους πραγματικά ακραίους.
Η "Δημοκρατία" τους
Εξόφθαλμο είναι πως το πρόβλημα τους δεν είναι οι πραγματικοί ακραίοι, αλλά η καθαρή φωνή του Εθνικού Λαϊκού Μετώπου (Ε.ΛΑ.Μ.) που θέλουν να φιμώσουν πάση θυσία, λειτουργώντας ως δεκανίκι του συστήματος.
Αυτοί όλοι λοιπόν, οι κατά φαντασίαν δημοκράτες, αρέσκονται στην αναπαραγωγή χωρίς ουσίας συνθημάτων και στα πλαίσια λασπολογίας του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος, προσάπτοντας μας κατηγορίες αυτού του τύπου και συνδέοντας τις πολιτικές μας θέσεις με τον ορισμό του «ακραίου», που όπως είδαμε είναι πέρα για πέρα εσφαλμένος, αφήνοντας όμως στο απυρόβλητο το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα, που από ότι φαίνεται δεν τους ενοχλεί να εκφέρει γνώμη και να του δίνεται βήμα.
Στην «Δημοκρατία» τους βλέπετε, δεν θα πρέπει να έχουν βήμα να μιλούν οι Εθνικιστές, αλλά μπορεί κάλλιστα να δίνεται λόγος στους κατακτητές, να κάνουν δηλώσεις οι ψευδοηγέτες που θα προβάλλονται, να παίρνουν συνεντεύξεις από βασανιστές, δολοφόνους, εγκληματίες πολέμου και άτομα που ευθύνονται για τις εξαφανίσεις αγνοουμένων συμπατριωτών μας. Σήμερα, απαγορεύεται να είσαι Έλληνας Εθνικιστής και να μιλάς, αλλά επιτρέπεται να είσαι Τούρκος Ιμπεριαλιστής.
Βλέπετε, αυτοί είναι οι Δημοκράτες και εμείς οι ακραίοι.  
Υ.Γ.: Ο ορισμός ακροδεξιά, που μας προσάπτουν πολλάκις και πάλι καμία σχέση δεν έχει με τον Λαϊκό Εθνικισμό και το Κίνημα μας. Αν πάρουμε το ΔΗΣΥ σαν «δεξιά», τότε κάλλιστα μπορούν να πάρουν το ΕΥΡΩ.ΚΟ. σαν «ακροδεξιά», αφού το Εθνικό Λαϊκό Μέτωπο (Ε.ΛΑ.Μ.) καμία σχέση έχει με τον Δημοκρατικό Συναγερμό και τα όσα πρεσβεύει η καπιταλιστική τους ιδεολογία, τα οποία μας βρίσκουν καθέτως αντίθετους. Αντιθέτως όλοι γνωρίζουμε ότι το προαναφερθέν ανύπαρκτο κόμμα, είναι παραπέτασμα του ΔΗΣΥ ή αλλιώς το μακρύ του χέρι.
Γεάδης Γεάδη
Εκπρόσωπος Τύπου
Εθνικού Λαϊκού Μετώπου (Ε.ΛΑ.Μ.)


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: TO EΘΝΟΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ

ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΙΜΗΜΑ!

Η έσχατη κρίση, η μεγαλύτερη μάχη είναι εμπρός μας...












ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 5485525470550401573

Δημοσίευση σχολίου

Translate

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

SOCIAL

ΤΩΡΑ

ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ
ΟΜΑΔΑ στο FACEBOOK
Widget by:Blogger Tips
Pro Blogger Tricks
Instagram Επισκεφτείτε το προφίλ του EΛΛΗΝΩΝ στο Pinterest.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ EMAIL ΣΟΥ ΚΑΙ KANE CLICK ΣΤΟ ΚΟΥΜΠΙ "ΕΓΓΡΑΦΗ".:

Delivered by FeedBurner

ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΚΤΥΟ VIDEO
Recommended Post Slide Out For Blogger

ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ ΜΑΣ...

Embed Calculator requires a newer version of Adobe Flash Player.

You must have the current version of the adobe flash player to use this online calculator.

item