Widgets

ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ...


8 Μαρτίου, 2016 ~ TO NA EΙΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ... 

«Το να είσαι 
‘’Γυναίκα‘’ είναι μια δύσκολη ‘’δουλειά’’. Όχι χωρίς χαρά και ικανοποίηση, αλλά εξίσου μια αμείλικτη και ατέλειωτη εργασία. Για να γίνεις και να παραμείνεις ως υπόσταση ‘’Γυναίκα’’ απαιτείται δεξιοτεχνία και επιβάλλεται η διαρκής ‘’απασχόληση’’ της θηλυκής μεγαλοφυΐας.


Η γυναίκα που επιβιώνει και είναι ευτυχισμένη πρέπει να είναι ταυτόχρονα τρυφερή και ‘’σκληρή’’. Πρέπει να πείσει τον εαυτό της ή να μπορεί να μπει στην διαδικασία του να πείσει τον εαυτό της, ότι, οι αξίες της και οι επιλογές της είναι σημαντικές. 


Σε μια εποχή και έναν κόσμο, όπου τα αρσενικά κατέχουν εξουσία και τον έλεγχο, η πίεση στην γυναίκα για να αποδώσει βάσει των δικαιωμάτων τους - ακόμη κι ο τρόπος - είναι τεράστια. Και είναι υπό αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες που η ανθεκτικότητα της γυναίκας, θα πρέπει να αποτελεί αδιαμφισβήτητο αποδεικτικό στοιχείο.

Θα πρέπει να επιστρατεύει και να αναδεικνύει την ευαισθησία της και να είναι σε θέση να την αντικαταστήσει στην κατάλληλη χρονική στιγμή, προκειμένου να αποφευχθεί η σκληρότητα, για να αποκτήσει απόλυτη εξουσία και να αποφύγει να γίνει πανομοιότυπο ‘’είδωλο’’ αυτών των ανδρών που υπερεκτιμούν περισσότερο, την εξουσία πάνω από τη ζωή και τον έλεγχο πάνω από την αγάπη.

Οι γυναίκες θα πρέπει να είναι ‘’σκληρές’’, τρυφερές, να γελούν όσο το δυνατόν περισσότερο για να ζήσουν μια μακρά ζωή. Ο αγώνας για την 
‘’ισότητα’’ συνεχίζεται αμείωτος, και η Γυναίκα Πολεμίστρια που είναι οπλισμένη με το πνεύμα και το θάρρος θα είναι μεταξύ των πρώτων για να γιορτάσει τη νίκη.


Ευχαριστώ το Θεό για όλες τις ευλογίες... και που μου έδωσε τη δύναμη όλα αυτά τα χρόνια, να είμαι ‘’Με κάθε τρόπο... Γυναίκα!’’».



Χρόνια Πολλά Σε Όλες Τις Ελληνίδες! 

8/3/2015 Ελληνίς Τελέσιλλα
EΛΛΗΝΩΝ ΔΙΚΤΥΟ


«Η γυναίκα είναι σαν το τριαντάφυλλο. 
Μόνο αν ξέρεις να το αγγίξεις σωστά δε θα τρυπηθείς από τα αγκάθια του 
και θα κατορθώσεις να απολαύσεις το άρωμα του».

Δόμνα Βισβίζη: Η Ηρωική Θρακιώτισσα, Αρχικαπετάνισσα Της Επανάστασης



Η Κυρά της Ρω, θεματοφύλακας του ακριτικού Ελληνισμού




Σπαρτιάτισσες, Σουλιώτισσες: αντί για «ημέρα της γυναίκας» εμείς τιμούμε καθημερινά την Ελληνίδα


Στην πατρίδα μας η γυναίκα κατέχει μέγιστη θέση στις καρδιές όλων, γιατί γυναίκα είναι η Παναγιά μας, η μάνα μας, η σύζυγός μας, μητέρα των παιδιών μας.

Γυναίκες ήταν οι Σπαρτιάτισσες,  που αποχαιρετούσαν τους άνδρες τους με τη φράση "Ή ταν ή επί τας" πριν εκείνοι φύγουν για τις μάχες, θέλοντας να τονίσουν το εθνικό τους χρέος. Αυτό δείχνει το θάρρος με το οποίο αντιμετώπιζαν οι αρχαίες Ελληνίδες, ως σύζυγοι ή ως μητέρες, την προοπτική να χάσουν τον άνδρα ή το γιο τους για χάρη της πατρίδος.

Γυναίκες ήταν οι Σουλιώτισσες, που πέρα από το νοικοκυριό, έπαιρναν μέρος σε πολεμικές επιχειρήσεις, όπου ο ρόλος τους ήταν, σε πρώτη φάση, εφεδρικός και βοηθητικός, όταν όμως οι περιστάσεις το απαιτούσαν, ρίχνονταν στη μάχη, άλλοτε κατρακυλώντας βράχους πάνω στον εχθρό, άλλοτε περιβρέχοντάς τον με καυτά βόλια και άλλοτε ορμώντας μπροστά με το σπαθί στο χέρι. Ο «χορός του Ζαλόγγου», παραμονές των Χριστουγέννων του 1803, αποτελεί αιώνιο σύμβολο για τη γυναίκα που προτιμά το θάνατο από την ατίμωση και τη δυστυχία. Τη γυναίκα-ηρωίδα  που «της ελευθερίας ο έρως» τη σπρώχνει να θυσιάσει τον εαυτό της και τα παιδιά της, να αποχαιρετήσει παντοτινά «τη γλυκιά ζωή» και «τη δύστυχη πατρίδα».

Γυναίκες ήταν και οι γυναίκες της Πίνδου, στον πόλεμο της πατρίδας εναντίον του επεκτατικού ιταλικού φασισμού το 1940 και έδωσαν το δικό τους παρόν, στην πρώτη γραμμή του μετώπου. Η προσφορά τους, αμέτρητη, αυθόρμητη και αυτόβουλη. Αυτές οι αγρότισσες των κακοτράχαλων Ηπειρωτικών βουνών, από την Κόνιτσα, το Ζαγόρι, το Πωγώνι, τη Φούρκα, τον Πεντάλοφο, τον Επτάλοφο, τη Βούρμπιανη κ.λπ., σχημάτιζαν ατέλειωτες φάλαγγες, φορτωμένες πολεμοφόδια, όπλα και τρόφιμα και κουβαλώντας τραυματίες. Ήταν… «Γυναίκες Ηπειρώτισσες ξαφνιάσματα της φύσης, εχθρέ γιατί δεν ρώτησες ποιον πας να κατακτήσεις».

Ωστόσο, στις μέρες μας πολύ φοβούμαι πως ξαναγυρνάμε σε ημέρες που οι κοινωνίες μεταχειρίζονταν τις γυναίκες ως «πράματα». Σήμερα, χαμηλοϋψείς πολιτικοί ταγοί της χώρας μας υποθηκεύουν μέσω των δανειακών συμβάσεων τα κυριαρχικά δικαιώματα της πατρίδας μας και οδηγούν τον Ελληνικό λαό στην πλήρη εξαθλίωση. Συνθλίβουν τα εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα των πολιτών και κυρίως των γυναικών. Περικόπτουν τους μισθούς και τις συντάξεις, τα επιδόματα πολύτεκνων οικογενειών, τα επιδόματα της μητρότητας και οδηγούν καθημερινά στην ανεργία χιλιάδες γυναίκες, ενώ όσες έχουν ακόμη εργασία υπόκεινται σε εξαντλητικά ωράρια και σε αρκετές περιπτώσεις κακομεταχειρίζονται από τους εργοδότες. Οδηγούν τις νέες και τους νέους στην μετανάστευση, απογοητεύουν και αφαιρούν από τις γυναίκες την δυνατότητα δημιουργίας οικογένειας με αποτέλεσμα σε λίγα χρόνια η Ελλάδα μας να είναι μια χώρα γερόντων.

Στις μέρες μας λοιπόν, οι γυναίκες πρέπει να ξεκινήσουν από την αρχή, διεκδικώντας ισονομία, ισοτιμία, εργασία, δημιουργία ζωής κάτω από ανθρώπινες συνθήκες. Γιατί, την αναγνώριση της γυναίκας ως ισότιμο μέλος της κοινωνίας την κατοχυρώνουν όχι οι επίπλαστοι νόμοι, αλλά ο συνεχής αγώνας στην εργασία, στο σπίτι, στην κοινωνία, για την πατρίδα και τη θρησκεία, τις διαχρονικές αξίες που θωράκισαν τους αγώνες τους.

Κρατώντας, λοιπόν, στη μνήμη μας και στην καρδιά μας το σπουδαίο κοινωνικό ρόλο που διαδραμάτισε η γυναίκα, στην Ελλάδα σε περιόδους κρίσης, ας υψώσουμε και εμείς το ανάστημά μας ώστε να προσφέρουμε ότι μπορούμε ξανά, με θάρρος και τόλμη για μια ελεύθερη και καλύτερη Ελλάδα.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ - ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ

Α.Π.



ΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ


Γράφει η Κορίνα Πενέση


Η 8η Μαρτίου μέσω της δημιουργίας των νεοταξιτών, μιας παγκόσμιας υποκουλτούρας που ελέγχεται από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, έχει καθιερωθεί σε ολόκληρο τον κόσμο ως «Ημέρα της Γυναίκας». Πόσο ουσιαστικό, όμως, είναι το νόημα αυτής της ημέρας;

Αν χρειαζόμαστε μια «επέτειο» για τις γυναίκες διαφόρων ηλικιών «που βγαίνουν «γυναικοπαρέα» να διασκεδάσουν σε διάφορες μπουζουκλερί, και λοιπά κέντρα διασκέδασης», εντάξει… Το καταφέραμε το καταναλωτικό όργιο και αποτύχαμε ως κοινωνία!

Και αυτό γιατί καμία σκέψη και κανέναν προβληματισμό για τη θέση της γυναίκας στον σημερινό κόσμο, η συγκεκριμένη ημερομηνία, δεν προσφέρει.

Και ενώ στις περισσότερο ανεπτυγμένες χώρες, τα κυριότερα αιτήματα των γυναικών αφορούν τις ανάγκες τους για περισσότερες ευκαιρίες στην επαγγελματική κατάρτιση, για ισότιμη συμμετοχή τους στις επιστημονικές και τεχνολογικές εξελίξεις και, επιπλέον, για μεγαλύτερη πρόσβαση στα κέντρα λήψης των αποφάσεων, σε λιγότερο προοδευτικές κοινωνίες, οι ανάγκες των γυναικών αφορούν στοιχειώδη δικαιώματα, όπως η μόρφωση, ή ακόμη και η ίδια η επιβίωση.

Ακόμα και στην σημερινή εποχή υπάρχουν κορίτσια που υποβάλλονται σε ακρωτηριασμό γεννητικών οργάνων, γυναίκες που γεννιούνται σε καθεστώς ομηρίας και εκπορνεύονται πριν ακόμα ενηλικιωθούν, κοπέλες που πωλούνται σαν αντικείμενα (χρήσιμα για «όλες» τις δουλειές), για να μην αναφερθώ στη θέση που έχει στην κοινωνία, η καταδικασμένη γυναίκα του Ισλάμ. Ας μην ξεχνάμε πως στην Αφρική, ανήλικα κορίτσια, υποβάλλονται στη βάναυση διαδικασία του ακρωτηριασμού των γεννητικών τους οργάνων (κλειτοριδεκτομή).

Διαφωνώ λοιπόν κάθετα με την καθιέρωση της συγκεκριμένης «γιορτής». Αν οι ίδιες οι γυναίκες χαίρονται με την μία ημέρα του χρόνου που τους αφιερώθηκε, τότε, μάλλον υποτιμούν τον εαυτό τους.

Γιατί, τι είναι αυτό που κέρδισαν οι γυναίκες έπειτα από τόσα χρόνια αγώνων; Την κοινωνική και επαγγελματική τους καταξίωση;

Η σημασία και ο ρόλος της γυναίκας στην κοινωνία μας είναι τεράστιος. Ειδικά στην Εθνικιστική κοινωνία που οι γυναίκες της Χρυσής Αυγής ονειρευόμαστε, ο ρόλος της είναι κάτι παραπάνω από σημαντικός.

Οι γυναίκες σήμερα δουλεύουν παντού, στο σπίτι, στην εργασία, κάνουν καριέρα, τα οικονομικά της οικογένειας όμως δεν γίνονται και πολύ καλύτερα και με αυτόν τον τρόπο ζωής που έχουμε υποχρεωθεί να ακολουθήσουμε στο τέλος τι μένει; Ανοίγεις το βράδυ την πόρτα του σπιτιού σου και βλέπεις τα παιδιά σου να σε κοιτούν σαν ξένη. Χάνεις το μεγάλωμά τους , την πολύτιμη παιδική ηλικία, τα πάντα. Στο όνομα της δήθεν «χειραφέτησης» και της δήθεν «καριέρας».

Το παγκόσμιο διεθνιστικό δίπολο καπιταλισμού-μαρξισμού έχει υποτάξει τη γυναίκα σε ένα ιδεολογικό και οικονομικό γκουλάγκ. Για τα συμφέροντά του, η γυναίκα πρέπει να είναι, είτε μια άψυχη κούκλα, είτε ένα εργατικό χέρι. Πάντα με το περίβλημα και το δέλεαρ μιας κενής περιεχομένου, ελευθερίας, στο όνομα του φεμινισμού.

Η νέα τάξη πραγμάτων ασπάζεται το φεμινισμό για να επαναπροσδιοριστεί ο ρόλος της γυναίκας, ώστε να αισθάνεται ελεύθερη επειδή εργάζεται, ψηφίζει και συμμετέχει, ενώ στην πραγματικότητα γεννιέται σκλαβωμένη από τους νέους κοινωνικούς κανόνες που της επιβάλλονται, μετατρέποντας την στην πραγματικότητα σε ένα υπερκαταναλωτικό κατευθυνόμενο ον, το οποίο εξυπηρετεί τα συμφέροντα της εκάστοτε άρχουσας τάξης. Ο σκοπός δεν είναι η ελευθερία και η ισότητα αλλά η πολτοποίηση των δύο φύλων, χωρίς ταυτότητα, απλά και δήθεν «με ίσα δικαιώματα». Οι πολιτικάντηδες που μας κυβερνούν τόσα χρόνια με τη στάση τους συνθλίβουν τα εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα των πολιτών και ειδικά των γυναικών. Περικόπτουν τους μισθούς και τις συντάξεις, τα επιδόματα πολύτεκνων οικογενειών, τα επιδόματα της μητρότητας και οδηγούν καθημερινά στην ανεργία χιλιάδες γυναίκες, ενώ όσες έχουν ακόμη εργασία υπόκεινται σε εξαντλητικά ωράρια και σε αρκετές περιπτώσεις κακομεταχειρίζονται από τους εργοδότες ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που υφίστανται σεξιστική συμπεριφορά στους χώρους εργασίας από «συναδέλφους» ή «εργοδότες».

Οι γυναίκες εθνικίστριες δεν το θέλουμε αυτό. Και θα αντισταθούμε. Δεν είμαστε ούτε πρότυπα εκπόρνευσης, ούτε ακούραστοι εργάτες στην επιχείρηση του καθενός, ούτε σεξιστικά αντικείμενα.

Ο ιερός ρόλος της μητέρας είναι ο πιο σημαντικός, προσωπικός και κοινωνικός. Ο θηλασμός, βιολογική και ψυχολογική διάσταση για μητέρα και παιδί. Το ποσοστό των Ελληνίδων που θηλάζουν για έξι μήνες τουλάχιστον είναι κάτω από 6%. Θα πει κάποια «πρέπει να δουλεύω και δεν μπορώ να θηλάζω, θα χάσω την καριέρα μου και δεν μπορώ να θηλάζω». Ο θηλασμός, όμως, είναι ένα βιολογικό φαινόμενο, το οποίο είναι καθοριστικό για τη σωστή βιολογική ανάπτυξη του παιδιού, αλλά και την ψυχολογική ανάπτυξη παιδιού και μάνας. Ένα παιδί που θηλάζει, παθαίνει πολύ λιγότερες αλλεργίες κι άλλα πολλά.

Για την Χρυσή Αυγή, το Εθνικό κράτος θα προστατεύει την μητρότητα και θα επαναφέρει αυξημένο το επίδομα τοκετού. Το Εθνικό κράτος, με την παιδεία από τα τρυφερά χρόνια των ελληνόπουλων, θα προστατεύσει την γυναίκα από την βία όπως θα προστατεύσει και την ανύπαντρη μητέρα. Όχι μόνο με νομοθετήματα, αλλά και με κοινωνική παιδεία και αποδοχή.

Το Εθνικό κράτος θα προστατεύσει την συνεισφορά των Ελληνίδων στην παλλαϊκή άμυνα μέσω στράτευσης.

Η απόλυση της γυναίκας λόγω εγκυμοσύνης είναι ηθικό κακούργημα.

Όπως βλέπετε, η ουσία δεν είναι οι ημερομηνίες ούτε οι τίτλοι των «παγκόσμιων ημερών».

Και αυτό γιατί η Ελληνίδα στέκεται μπροστάρης στον αγώνα της Εθνικής Αντίστασης. Οι Χρυσαυγίτισες παλεύουν για να πάρουμε την Πατρίδα μας πίσω, ως μητέρες, αδελφές , σύζυγοι, κόρες, συναγωνίστριες. Ακριβώς όπως έκαναν οι Ηρωίδες που θυσίασαν τη ζωή τους για την πατρίδα. Όπως οι Σουλιώτισσες και οι Ηπειρώτισσες. Όπως η αθάνατη Κυρά της Ρω, Δέσποινα Αχλαδιώτου. Όπως η γυναίκα της Κύπρου που περιμένει ακόμα τον αγνοούμενο γιο, άντρα, πατέρα της. Όπως η πολύτεκνη ή η μονογονεϊκή μάνα που στερείται τα πάντα για να μην στερηθούν τίποτα τα παιδιά της. Όπως η αγρότισσα μάνα που διατηρεί με τόση περηφάνια τις παραδόσεις του τόπου μας.

Έτσι εννοούμε τον όρο «γυναίκα» οι Έλληνες Εθνικιστές. 
ethnikismos.net

ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ




Άρθρο στην εφημερίδα «ΕΜΠΡΟΣ»
Γράφει η ΙΟΥΣΤΙΝΗ Μ.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο Χριστιανι­σμός υποτιμά την γυναίκα και την το­ποθετεί πολύ πιο χαμηλά από τον άνδρα, και ότι είναι μια θρησκεία που υπο­στηρίζει την ανδρική κυριαρχία.

Αυτό είναι πέρα για πέρα αναληθές. Ο Χριστιανισμός τίμησε την γυναίκα, η οποία ήταν περιορισμένη στο σπίτι της, δεν είχε λόγο και άποψη ούτε καν για τον εαυτό της, ήταν υποχείριο και κτήμα του ανδρός, με ελάχιστες εξαιρέσεις σε ορισμένες κοι­νωνίες.

Η ιστορία της δημιουργίας της γυναίκας από το πλευρό του Αδάμ δείχνει αυτήν ακριβώς την ισοτιμία των δύο φύλλων. Δεν πλάστηκε από το κεφάλι του, ώστε να θεω­ρείται ανώτερη, ούτε όμως, κι από τα πόδια του, ώστε να θεωρείται κατώτερη.

Όταν ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο, έπλασε τον άντρα και την γυναίκα κατ’ εικό­να και ομοίωσή του, ισότιμους και ομοούσιους. Σύμφωνα με την χριστιανική διδα­σκαλία, με την πτώση των Πρωτοπλάστων, εισήλθε η αμαρτία στον κόσμο και η διατα­ραχή στις σχέσεις των δύο φύλων. Επικρά­τησε ο νόμος του ισχυρότερου και η γυναί­κα υποτιμήθηκε και περιορίστηκε μέσα στο σπίτι. Ο Χριστός όμως στηλιτεύει και αρνείται τις αντιλήψεις αυτές που υποτιμούσαν την γυναίκα. Την υπερασπίζεται απέναντι στην ανδρική κυριαρχία (μοιχαλίδα), δια­κηρύσσοντας ότι η ζωή έχει τις ίδιες απαι­τήσεις και από την γυναίκα και από τον άν­δρα, και αποκαλύπτει τα μυστήρια της Θε­ολογίας στις μαθήτριές του που τον ακο­λουθούσαν και τον διακονούσαν, πράγμα αδιανόητο για το θρησκευτικό και κοινωνι­κό κατεστημένο εκείνης της εποχής.

Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός, ότι με­τά την Ανάστασή του πρωτοεμφανίζεται σε γυναίκες, οι οποίες είναι παρούσες στην Σταύρωση, τον Ενταφιασμό, την Πεντηκο­στή, την Ανάληψη. Με το παράδειγμα, αλ­λά και την διδασκαλία Του έδωσε τη δυνα­τότητα στην γυναίκα να βρει το αρχαίον κάλλος της.

Η εξύψωση όμως της γυναίκας, βρίσκει την υψηλότερη έκφρασή της στο πρόσωπο της Θεοτόκου, η οποία αποτελεί το πρότυ­πο κάθε ανθρώπου. Ο Χριστός τίμησε ιδιαί­τερα το γυναικείο φύλλο στο πρόσωπο της μητέρας Του. Η Παναγία μας, στέκεται πά­νω από όλους τους αγίους, άνδρες και γυ­ναίκες. Είναι «μετά Θεόν η θεός, τα δευτερεία της Τριάδος έχουσα», σύμφωνα με τον άγιο Ανδρέα Κρήτης.

Πολλοί επικαλούνται την περικοπή του αποστολικού αναγνώσματος του γάμου, προκειμένου να αποδείξουν ότι ο χριστιανι­σμός υποτιμά την γυναίκα. Αναφέρονται στο σημείο όπου ο απόστολος Παύλος γράφει «η δε γυνή ίνα φοβείται τον άνδρα». Είναι σημαντικό να επισημάνουμε, ότι ο απόστολος εννοεί ότι η γυναίκα πρέπει να σέβεται τον άνδρα της και όχι να τον φοβά­ται. Το ίδιο βεβαίως ισχύει και για τον άν­δρα: «υποτασσόμενοι αλλήλοις εν φόβω Χριστού». Εάν κάποιος προσέξει το ιερό κείμενο, θα διαπιστώσει ότι πρωτύτερα ση­μειώνει, πως ο άνδρας οφείλει να θυσιαστεί για την γυναίκα του, όπως ο Χριστός θυσιά­στηκε για την Εκκλησία και πρόσφερε τον Εαυτό Του για την σωτηρία της, και ότι ο κα­θένας πρέπει να αγαπάει την σύζυγό του

όπως τον εαυτό του. Επίσης, ο απόστολος Παύλος υποστήριξε την ισοτιμία ανδρών και γυναικών, λέγοντας ότι «ουκ ένι άρσεν και θήλυ» και αναφερόμενος στην σχέση του ανδρογύνου γράφει, ότι ο άνδρας δεν εξουσιάζει το σώμα του αλλά η γυναίκα του. Όλα αυτά γράφονται σε μια ανδρο- κρατούμενη εποχή και κοινωνία.

Πολλοί από τους αγίους Πατέρες ανα­φέρθηκαν στην ισοτιμία ανδρός και γυναικός. Ενδεικτικά αναφέρουμε τον άγιο Γρηγόριο Νύσσης: «Και η γυναίκα έχει το «κατ’ εικόνα Θεού» και ο άνδρας. Διότι είναι πλα­σμένες όμοιες οι φύσεις τους, και ίσες οι πράξεις τους και ίσες οι αμοιβές και ίση η τιμωρία τους. […] Ξεπερνάει πολύ τον άντρα η γυναικεία φύση ως προς το καλό και την καρτερία».

Ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης έγραψε και τον διάλογο «Περί ψυχής και αναστάσε- ως», όπου καταγράφει την τελευταία συζή­τησή του με την αδελφή του αγία Μακρίνα, λίγο πριν την κοίμησή της. Αξίζει να ση­μειωθεί, ότι σε κανέναν προχριστιανικό διά­λογο (πλατωνικό π.χ., αλλά και σε άλλους διαλόγους) δεν περιλαμβάνεται γυναίκα ως πρόσωπο του διαλόγου (ακόμη και η περί­φημη Διοτίμα του πλατωνικού Συμποσίου δεν είναι πρόσωπο του διαλόγου, αλλά τη γνώμη της μεταφέρει ως ανάμνηση ο Σω­κράτης). Στο διάλογο του αγίου Γρηγορίου Νύσσης η γυναίκα όχι μόνο συμμετέχει, αλ­λά και διδάσκει τον άντρα.

Ο άγιος και ισαπόστολος Κοσμάς ο Αι- τωλός δίδασκε: «Ίσια την έκαμεν ο Θεός την γυναίκα με τον άνδρα, όχι κατωτέρα». Συμβουλεύει δε τον σύζυγο να μην κακομε­ταχειρίζεται την γυναίκα του, διότι ο Θεός σταυρώθηκε τόσο για εκείνον όσο και για εκείνη.

Σε ολόκληρη την ιστορία της Εκκλησίας μας συναντάμε πρότυπα γυναικών που έφτασαν στη θέωση, τέλεσαν θαύματα πριν και μετά την κοίμησή τους, δίδαξαν άντρες, αντιστάθηκαν σε αυτοκράτορες, άντεξαν φρικτά βασανιστήρια, προφήτευσαν, κήρυ­ξαν το ευαγγέλιο και διαδραμάτισαν πολύ σημαντικούς ρόλους ακόμη και σε οικουμε­νικές συνόδους.

Όσον αφορά το θέμα του μυστηρίου της ιεροσύνης, ο Χριστός το παρέδωσε στους αποστόλους και στους διαδόχους τους άν- δρες κληρικούς. Αυτό δεν σημαίνει υποτί­μηση της γυναίκας. Στο ανδρικό φύλο δό­θηκε η δυνατότητα της ιεροσύνης, ώστε να γίνεται ο άνδρας «όργανο» προσφοράς της αγιοπνευματικής ζωής, ενώ στο γυναικείο φύλο η δυνατότητα να γίνεται το κατεξοχήν «όργανο» προσφοράς της βιολογικής ζωής. Μέσα από την μητρότητα, εκείνη καθίσταται από τον ίδιο τον Θεό πηγή ζωής και συνδη- μιουργός Του.

Η Εκκλησία διακήρυξε την ισότιμη ιδιαι­τερότητα των δύο φύλων, η οποία όμως δεν οδηγεί στην ισοπεδωτική ομοιομορφία που καταστρέφει την ομορφιά του γυναικεί­ου φύλου. Το κάθε φύλο έχει διαφορετική αποστολή μέσα στον κόσμο. Οι ρόλοι τους είναι διακριτοί και ισότιμοι. Ο ένας συμπλη­ρώνει και βοηθάει τον άλλο μέσα σε μια ποικιλία σχέσεων που δημιουργούνται στον εργασιακό και οικογενειακό χώρο. Στην εκ­κλησία η γυναίκα συμμετέχει στον λειτουρ­γικό, ποιμαντικό, κατηχητικό, ιεραποστολι­κό, κοινωνικό και φιλανθρωπικό τομέα. Τα τελευταία, μάλιστα χρόνια ανατίθεται και στις γυναίκες η εκπροσώπηση της Εκκλησί­ας και η μετάγγιση του πνεύματός της στις διορθόδοξες, διομολογιακές και διαχρι- στιανικές συζητήσεις.

Ιδιαίτερα στην εποχή μας η γυναίκα προ­σπαθεί με κάθε τρόπο, δυστυχώς συχνά με λανθασμένο, να αποδείξει την αξία της στην κοινωνία. Έχει καταφέρει να συνδυά­σει πάρα πολλά. Μητρότητα, οικογένεια, συζυγία, καριέρα. Όταν όλα αυτά γίνονται μέσα στα απαραίτητα υγιή πλαίσια, τότε σί­γουρα τα αποτελέσματα είναι θετικά. Όταν όμως, προσπαθεί να αντιγράψει ή να υπερ­κεράσει τον άνδρα, όταν βγαίνει από την φύση της, τότε υποτιμά τον εαυτό της, οδη- γείται σε ακρότητες και οι συνέπειες είναι από κωμικές έως τραγικές. Χάνει την προ­σωπικότητά της, την γυναικεία φύση της που είναι τόσο πλούσια σε συναισθήματα και αρετές.

Με αφορμή, λοιπόν, την λεγόμενη «ημέ­ρα της γυναίκας» ευχόμαστε σ’ όλες τις Ελληνίδες να αγαπήσουν την μοναδικότητά τους ως γυναίκες, να τιμήσουν τον υψηλό ρόλο τους και ανυψώνοντας το πνεύμα τους να φανερώσουν στον κόσμο την αυθε­ντική αξία τους. 




Δέσποινα Σβερώνη: Η γυναίκα είναι η ζωή του ανθρώπινου γένους - ΒΙΝΤΕΟ





Η Συναγωνίστρια Δέσποινα Σβερώνη τοποθετήθηκε στην Ολομέλεια για την ημέρα της γυναίκας.

Η βουλευτής Λαρίσης μίλησε για την βία που δέχονται οι γυναίκες καθημερινά, ενώ σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα και έκθεση του ΟΗΕ δεν υπάρχει ούτε ένα κράτος στον κόσμο που να αντιμετωπίζει ισότιμα τους άνδρες και τις γυναίκες. Μαζικοί βιασμοί και σεξουαλικές επιθέσεις αποτελούν συνηθισμένα φαινόμενα στο πλαίσιο των πολεμικών συγκρούσεων. Αυτού του είδους οι βιασμοί δεν αποτελούν μόνο μια μορφή άσκησης σεξουαλικής βίας, αλλά είναι και ένα όπλο υποβιβασμού της εθνικής περηφάνιας και αξιοπρέπειας του νικητή προς τον ηττημένο. Οι άνδρες εκτελούνται, οι γυναίκες όμως δολοφονούνται με το βιασμό.

Γενικότερα οι κοινωνικές τάσεις, τα πρότυπα και οι θεσμοί σε ολόκληρο τον κόσμο μεταχειρίζονται τη γυναίκα ως κατώτερη. Η γυναίκα, όμως, είναι η μήτρα του ανθρώπινου γένους, είναι η ίδια η ζωή. Είναι μάνα, σύζυγος, αδελφή, θυγατέρα. Είναι πολλαπλός ο ρόλος της. Είναι νοικοκυρά, αγρότισσα, εργάτρια, επιστήμονας, πολιτικός, κυβερνήτης. Δομική λίθος στη δική μας την ελληνική κοινωνία είναι η οικογένεια και δομική λίθος της οικογένειας είναι η γυναίκα.

Τελείωσε τον λόγο της λέγοντας: «Εμείς, όμως, σαν λαός είμαστε ευλογημένοι, γιατί σε αυτόν εδώ τον τόπο που κατοικούμε, σε αυτό εδώ το σπίτι που έχουμε, που λέγεται «Ελλάδα», έχουμε προστάτιδα και μάνα και αδελφή μας την Υπέρμαχο Στρατηγό, την «κυρά του κόσμου», τη Δέσποινα, την Παναγιά μας». xryshaygh.com


ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ - ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ 3615732719442704200

Δημοσίευση σχολίου

Translate

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

SOCIAL

ΤΩΡΑ

ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ
ΟΜΑΔΑ στο FACEBOOK
Widget by:Blogger Tips
Pro Blogger Tricks
Instagram Επισκεφτείτε το προφίλ του EΛΛΗΝΩΝ στο Pinterest.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ EMAIL ΣΟΥ ΚΑΙ KANE CLICK ΣΤΟ ΚΟΥΜΠΙ "ΕΓΓΡΑΦΗ".:

Delivered by FeedBurner

ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΚΤΥΟ VIDEO
Recommended Post Slide Out For Blogger

ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ ΜΑΣ...

Embed Calculator requires a newer version of Adobe Flash Player.

You must have the current version of the adobe flash player to use this online calculator.

item